Honden naar het pension heb ik dan weer minder moeite mee. Ik neem hem gerust mee kamperen, maar verder ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Oeh Lotte! Hoe gaat het daar? Puppy lief?
Ik heb mn honden ook omdat ik er de tijd voor heb. Maar ik zie ook wel heel anders. Mensen die echt op vakantie moeten ieder jaar zonder hond en dus ook de hond gerust 6 weken in het pension gooien. Er zijn daarvan ook echt veel mensen die het vreemd vinden dat wij rekening houden met de honden en dat ze, waar mogelijk, overal mee naar toe gaan.
Maar denk toch dat iedereen verschillend is.
Veel van onze familie kan ook niet begrijpen dat ons leven draait om de honden.
Nathalie18x schreef:Heeft 1 van jullie een fietskar voor de hond/pup? Ik wil er graag 1 aanschaffen die nog wel een tijdje meekan. Ik heb helaas niet het geluk om elke dag een auto tot mijn beschikking te hebben dus wil graag een alternatief. We beginnen over een maandje ook met een reddingshonden cursus en een fietskar lijkt me wel ideaal voor de wat kortere afstanden die net te ver zijn om te lopen.
Nathalie18x schreef:Maar dan kan je haar dus niet vastzetten.. naja het zal wel een kwestie van wennen zijn. Dan zal ze wel rustig zijn in zo'n kar.
Kaus schreef:Wij hadden/hebben een fietskar voor Dexter maar die heeft hij helemaal kapot gemaakt. Uren en uren training maar hij blijft maar gillen en die kar slopen. Ondertussen staat alleen het frame er nog... Dus wij gebruiken m niet