Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Oke, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben dus al een beetje aan het rond kijken naar een hok met ren omdat ik al heb gezien dat die in het algemeen wat goedkoper zijn dan een los hok en ren kopen. Nu valt mij vooral de behoorlijke prijzen opEven 500 euro voor een simpel hok en ik heb ze al gezien voor +1.500 euro.
waar zijn die dingen van gemaakt? Zilver, goud en diamanten?! Had ongeveer dezelfde prijzen in mijn hoofd als een konijnenhok, maar ze zijn makkelijk 2x zo duur...
Maar goed ik heb nu een leuk hok gevonden. Kunnen tot 4 kippen in (en ik denk toch richting een barnevelder) en lijkt mooi ruim te zijn. Mocht ik hem later toch te klein vinden kan ik makkelijk een aansluitende ren maken (je komt een heel eind met hout, kippengaas en spijkers)
Wat vinden jullie van dit hok?
https://www.dehuisdiersuper.nl/kippenhok-calypso
Hij komt op een rand met stenen te staan om te voorkomen dat hij te snel wegrot en ik wil de onderste rand nogmaals beitsen en eventueel een strip van metaal op maken.
Irma_Maandag schreef:Zeg kippenfans, ik heb mijn Antwerpse baardkriel in moeten laten slapen en ben zo gecharmeerd van het ras geraakt, dat ik nieuwe wil. Wie heeft, of kent iemand die, 2 hennen van deze baardkrielen heeft? En iig 1 daarvan in de kleur kwartel..... Ik hoor het graag....