Zoe_97 schreef:KimD schreef:
Mijn puppy van vijf maanden weegt 9kg.![]()
Oeps. Mijn Van 6,5 maanden 15 kg en die van 3 maanden 8 kg
Nee joh?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Jawel, maar dit is wel een beetje to much. Jip past er wel een keer of 2 in denk ik
Eloya schreef:Muiz schreef:Kimmel is makkelijker dan Kim nummer 7 denk ik![]()
Dieke ziet er al groot uit zeg! Enig idee wat hij al weegt?
Rond de 19kg
KimD schreef:Maze loopt veel wandelingen al mee, dat doen we niet dagelijks natuurlijk maar zeker twee á drie keer per week al drie kwartier tot een uur mee. Die zou anders helemaal doordraaien.
Chubby schreef:KimD schreef:Maze loopt veel wandelingen al mee, dat doen we niet dagelijks natuurlijk maar zeker twee á drie keer per week al drie kwartier tot een uur mee. Die zou anders helemaal doordraaien.
Hoe oud is Maze?
Nayomie schreef:Beetje zenuwachtig, morgen worden er heup en elleboog foto's gemaakt van Zhiva. Toch ergens bang dat het niet goed is, ondanks dat we er zo voorzichtig mee zijn. Maargoed, we zullen het pas weten als de foto's gemaakt zijn.
cinniz123 schreef:Die van mij zijn denk ik gewoon vieze kwijlers want er bleef altijd zo’n glibberig laagje in zitten![]()
Maar indd ik zwiepte ze daarna ook in de vaatwasser want vond het een ramp om schoon te maken.
[ [url=m/JkCWo7.jpg]Afbeelding[/url] ]
cinniz123 schreef:Die van mij zijn denk ik gewoon vieze kwijlers want er bleef altijd zo’n glibberig laagje in zitten![]()
Maar indd ik zwiepte ze daarna ook in de vaatwasser want vond het een ramp om schoon te maken.
[ [url=m/JkCWo7.jpg]Afbeelding[/url] ]