Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:Kiimm_ schreef:Ik was jullie kwijt. Door drukte op mijn werk de afgelopen maanden en ben ook nog verhuisd, ben ik weinig actief geweest op bokt.
De vogels hebben enorm moeten wennen aan het nieuwe huis, maar voelden zich al snel thuis. Ze hebben nu een speelboom die ze echt onwijs leuk vinden
[ Afbeelding ]
Oh wat een leuke foto! Mooie bende heb je daar toch! Komen ze nog goed overeen? Je had toch wat heibel met het oudste vrouwtje en 1 van de jonkies, niet?
Ineke2 schreef:Cayenne schreef:Haha hoezo?![]()
Wij hebben vroeger in huis ook aga's gehad. Best leuke vogels maar wat maken ze een schel geluid pfff![]()
Die wil ik niet in huis en ik denk dat de buren ook niet blij zouden worden als ik ze in de tuin zou hebben
Mocht ik het nodig vinden is mijn volière dalijk verrijdbaar en zet ik ze een uurtje in andere kamer als ik ze echt zat ben / ze een schreeuw uurtje hebben
Cayenne schreef:Die foto van Willem is erg herkenbaar. Mango ligt ook het liefst ondersteboven
Kim, bij welke vogelarts zit je? Ik ken iemand die bij haar valkparkiet een soortgelijk probleem heeft. Bij hem is uiteindelijk een transplantatie van ontlasting van een gezonde valk gedaan zodat de darmflora kon herstellen. Tot dusver gaat dat goed, heeft hij geen jeuk meer en komt weer aan in gewicht.
Cayenne schreef:Rob van Zon is een goede arts! Daar zit je wel goed. Blijf wel kritisch want qua administratie hoor ik wel weer verschillende verhalen en hij kan ook erg zwartwit denken qua bijvoorbeeld gewicht. Zo vind hij dat een valkparkiet niet boven de 95 gram mag wegen terwijl dat voor een aantal van mijn vogels echt veel te weinig zou zijn. Net als bij mensen heb je ook grote en kleine valken en is de ene valk met 95 gram mooi op gewicht en de ander te mager.
Voor de rest geen problemen met hem. Hij is wel erg commercieel maar dat hoeft niet per sé negatief te zijn.
Pfoe, in Spijkenisse geen idee. Ligt dat niet vlakbij Utrecht?