Had al een avond het huisje eruit gehaald, maar dat hielp niet.
Was deze foto nog vergeten, de schattigste, een week of 2 voor ze weg gingen;

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Wat een vervelend nieuws allemaal.Veel sterkte allebei, hoe het ook loopt.
Ik heb even een vraag wat de basisvoeding betreft. Ik voer op het moment Vooral Supreme Science Selective, maar ik vind dat toch pittig aan de prijs. Mijn ratten zijn er wel dol op. Zo af en toe krijgen ze Rat Nature van Versele-Laga en dat vinden ze ook smullen! Soms mix ik het door elkaar.
Wat voeren jullie en hoe bevalt het? Want ondanks dat ik erg tevreden ben over Selective vind ik het dus zoals ik eereder aangaf best duur (€10,50 per zak van 1,5 kg), en wil ik misschien toch gaan rondneuzen naar iets anders. (Ze vreten werkelijk alles, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over)
marley93 schreef:Wat een vervelend nieuws allemaal.Veel sterkte allebei, hoe het ook loopt.
Ik heb even een vraag wat de basisvoeding betreft. Ik voer op het moment Vooral Supreme Science Selective, maar ik vind dat toch pittig aan de prijs. Mijn ratten zijn er wel dol op. Zo af en toe krijgen ze Rat Nature van Versele-Laga en dat vinden ze ook smullen! Soms mix ik het door elkaar.
Wat voeren jullie en hoe bevalt het? Want ondanks dat ik erg tevreden ben over Selective vind ik het dus zoals ik eereder aangaf best duur (€10,50 per zak van 1,5 kg), en wil ik misschien toch gaan rondneuzen naar iets anders. (Ze vreten werkelijk alles, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over)
Carr_friesje schreef:Ik heb ze hier op Versele-Laga crispy pellets rats&mice zitten.
Ik betaal 30,- voor 20kg.
Het is er ook in 1kg verpakkingen maar dat is in verhouding veel duurder. (geloof 4,80 per kg)
Is een brok waar alles in zit dus weinig verspilling en ze doen het er goed op.
Soms krijgen ze voor de afwisseling gemengd voer tussendoor maar daar heb ik niet echt een vast merk van.
(Heb je nog een leuke fotospam van de heren marley?ben benieuwd hoe ze uitgegroeid zijn
)