Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madeliefw schreef:Wat kan er gebeuren met tennisballen dan? Hier liggen ook veel tennisballen, we spelen er buiten heel veel mee, maar binnen kijkt ze er niet naar om. Hier ook veel knuffels van Kong, die maakt ze niet zo snel kapot. Vooral de funzler is favoriet. Touwen bijt ze meteen kapot en eet ze half op.
Stokken heeft ze niet binnen, maar in het bos mag ze daar gewoon mee spelen.
Verder hebben we dummy's maar dat is inderdaad alleen voor jachttraining.
Zonnetje81 schreef:Eva is 10 weken en kan zit en ben lig aan het oefenen dat doe ik dan op de bank en daarna uitbreiden. Zeg standaard plaats bij dr kussen maar of ze het snapt weet ik niet. Blijf doet ze in het bos meestal 1x en daarna niet meer. Verder mag ze aan de lange lijn scharrelen. Ben al blij dat ze meeloopt.
Vrij heb ik meteen geleerd door haar buiten te doen en ze mag bijv niet mee naar de bijkeuken waar de katten eten. In het begin joekerde ze meteen als ze me niet zag. Ik heb de buren gebeld en het uitgelegd dat ik haar niet meteen binnen kan doen. Zij geeft het snel op en gaat wat rond scharrelen.
Ik merk dat iedereen haar wil aaien dus zo gauw ze mensen ziet wil ze er heen en wordt ze mega blij en heeft ze mij niet meer nodig en wil dan niet meer meelopen. Daar maak ik me zorgen over. Wordt het zo'n hondje dat altijd naar anderen wil voor aandacht? Ik hoop dat het puppy aaien van mensen snel weg gaat. Ook vind ze dat alles super leuk is. Maar ik ga er vanuit dat dat met de tijd wel beter wordt. Dus wees blij dat ze met 12 weken al zoveel kan. Ik ben naar een gg1 cursus wezen kijken les 4 en dan luisteren ze echt al goed met 16 weken.
simongek schreef:Zonnetje81 schreef:Eva is 10 weken en kan zit en ben lig aan het oefenen dat doe ik dan op de bank en daarna uitbreiden. Zeg standaard plaats bij dr kussen maar of ze het snapt weet ik niet. Blijf doet ze in het bos meestal 1x en daarna niet meer. Verder mag ze aan de lange lijn scharrelen. Ben al blij dat ze meeloopt.
Vrij heb ik meteen geleerd door haar buiten te doen en ze mag bijv niet mee naar de bijkeuken waar de katten eten. In het begin joekerde ze meteen als ze me niet zag. Ik heb de buren gebeld en het uitgelegd dat ik haar niet meteen binnen kan doen. Zij geeft het snel op en gaat wat rond scharrelen.
Ik merk dat iedereen haar wil aaien dus zo gauw ze mensen ziet wil ze er heen en wordt ze mega blij en heeft ze mij niet meer nodig en wil dan niet meer meelopen. Daar maak ik me zorgen over. Wordt het zo'n hondje dat altijd naar anderen wil voor aandacht? Ik hoop dat het puppy aaien van mensen snel weg gaat. Ook vind ze dat alles super leuk is. Maar ik ga er vanuit dat dat met de tijd wel beter wordt. Dus wees blij dat ze met 12 weken al zoveel kan. Ik ben naar een gg1 cursus wezen kijken les 4 en dan luisteren ze echt al goed met 16 weken.
Ik heb dat ook. Hij hangt in de riem als hij iemand ziet. Luistert totaal niet meer. Hij is een half jaar. Is een ramp met wandelen.
Neonlight schreef:Hier eentje van 1,5 waar je niet normaal mee aan de riem kunt wandelen. Trekt als een idioot. Behalve op de cursus...... Los daarentegen gaat wel goed. En haar favoriete commando is het commando "hier".