Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xFioon schreef:Geen goed nieuws![]()
Pukkie heeft een losse knieschijf. En dan nog niet eens een die terugschiet, maar een die er compleet naast blijft zitten, dus hij moet waarschijnlijk geopereerd worden.
Ik wordt woensdag teruggebeld door de dierenarts die de knieoperaties doet, wanneer ze denkt dat het het beste moment is om te opereren, hoe lang ik nog aan kan kijken of het nog bijtrekt als hij meer spieren krijgt en uitgegroeid is of dat we toch snel al moeten opereren en met een indicatie van de kosten.
Had ik hem nou maar verzekerd... Ga nu even naar verzekeringen kijken, maar denk dat dit dan niet meer vergoed wordt he, als ik hem nu aanmeld...
Iemand daar verstand van?
xFioon schreef:Geen goed nieuws![]()
Pukkie heeft een losse knieschijf. En dan nog niet eens een die terugschiet, maar een die er compleet naast blijft zitten, dus hij moet waarschijnlijk geopereerd worden.
Ik wordt woensdag teruggebeld door de dierenarts die de knieoperaties doet, wanneer ze denkt dat het het beste moment is om te opereren, hoe lang ik nog aan kan kijken of het nog bijtrekt als hij meer spieren krijgt en uitgegroeid is of dat we toch snel al moeten opereren en met een indicatie van de kosten.
Had ik hem nou maar verzekerd... Ga nu even naar verzekeringen kijken, maar denk dat dit dan niet meer vergoed wordt he, als ik hem nu aanmeld...
Iemand daar verstand van?
xFioon schreef:Thanks Lor1_1984, daar was ik idd al bang voor dat je er dan gedoe mee gaat krijgen bij de verzekering als je het niet meld.
€500 vind ik nog steeds best veel geld, maarja wat moet dat moet. Ik heb nu pijnstillers mee (waarom eigenlijk weet ik niet? De vraag is heeft hij pijn? Maar aan het lopen kon ik dat niet zien, want ook al zouden de pijnstillers eventueel aanwezige pijn onderdrukken, het blijft een mechanisch probleem dus ook met pijnstillers zal hij hetzelfde blijven lopen. Dus hoe weet ik dan of hij pijn heeft of niet?
Woensdag wordt ik teruggebeld door de dierenarts die knieoperaties doet. Als ik hem laat opereren moet ik eerst foto's laten maken, en dan nog de operatie. Dus zal helaas een flink kostenplaatje worden, altijd jammer...
Hoelang moeten ze hier ongeveer van herstellen? En dan rust houden, of hoe ging dat bij jullie katten lor1_1984 en Lifaya? En is jouw kat daar ook weer volledig van genezen lifaya?
winnie03 schreef:Ares (deze week 6 maanden) heeft zojuist geprobeerd Lappie te dekken (6 maanden). Ging gelukkig helemaal mis maar het wordt overduidelijk tijd dat 1 van de 2 onder het mes gaatNu alleen de vraag, welke eerst? Ares is extreem groot voor z'n leeftijd (nu 3.8 kilo) en hadden we graag zo lang mogelijk open gehouden zodat hij uit kan zwaren. Castratie is alleen wel veel minder invasief. Welke zouden jullie eerst doen?