Lizzo_RV schreef:Hoi allemaal!
Ik wil mij graag melden. Ik zou mij eerst even voorstellen. Ik ben Rick, ben 15 jaar en woon in het mooie Groningen.
Helaas heb ik (nog) geen ratten, maar ik wil dit wel heel graag. Echter moet ik mijn vader nog overhalen. Papsie is nogal smetvrezerig.Ik wil de ratten graag op mijn kamer, dus heeft niemand er eigenlijk last van. Hij vindt het nog steeds 'vieze beesten'. Ik wil hem er wel van overtuigen dat ze dat niet zijn. Ook moet ik vooral hem overtuigen dat ik er zelf voor ga zorgen, en alles ga doen. Mijn moeder gelooft dit gelukkig wel.
Hebben jullie nog tips om mijn vader over te halen?
Verder ben ik van plan om 2 mannetjes te nemen. Heb verschillende keren gelezen dat deze over het algemeen wat rustiger zijn, maar ik weet zelf ook dat dit per dier verschillend is. Namen heb ik ook al verzonnen... Simon & Garfunkel.Ik hoop dat ik de chinchilla kooi van mijn oom kan krijgen als hij deze nog heeft, maar als dat niet zo is koop ik zelf een ruime/hoge kooi.
Ik hoop dat jullie nog wat plannetjes hebben om mijn vader over te halen... en mocht hij het nóg niet goed vinden, dan heeft hij lekker pech.Nee, zonder gekheid; ik denk dat het moet lukken om hem over te halen, en ik hoop dat jullie mij willen helpen. Dan kan ik binnenkort mijn ratjes hier ook aan jullie voorstellen!
![]()
Als jullie meer willen weten, of weten hoe ik mijn vader kan overhalen, stuur alsjeblieft een PB!
Groetjes,
Rick
ratten hebben ook smetvrees