kiwiwitje schreef:cursebreaker schreef:De dwergkeesjes zijn ook wel grappig hoor. Ik ben echt niet van dat formaat hondjes, maar als je dan kijkt naar een hondje van zo'n formaat vind ik de dwergkees wel een van de leukste qua karakter! Ze zijn mij wel veel te energiek haha. Maar zo nu en dan knuffelen met die wolletjes van m'n zusje - heeft er dan 3 - is heerlijk
Ja ik vind dat echt hele grappige hondjes, en ze doen t goed in combi met staffies.
Maar ach ik ben kort geleden de eerste Chi tegen gekomen die ik geweldig vind
Ook eentje die gewoon echt als hond behandeld word en in een gezin met 6 of 7 staffies woont. Alleen met een van de reutjes klikt t niet. Maarja wij vinden ook niet iedereen aardig
Ja ze zijn idd erg leuk!
Arya heeft ze laatst voor 't eerst ontmoet, die 3 van m'n zusje. En toen de eerste naar buiten kwam deed ze heel rustig snuffelen enz - met kleine hondjes is ze meestal een pak rustiger - maar toen kwam #2 en #3 naar buiten gesjeesd en werd het wat intens voor d'r en toen werd Arya ook wel een beetje hieper aan de lijn. Misschien verstandiger geweest om ze om de beurt te introduceren

En wat fijn als je dan zo'n leuke Chi tegenkomt! Ik kwam weken terug, een van de laatste keren dat ik op de hei was, in het aanlijn gebied iemand tegen met 5 Chi's en die liepen allemaal mooi aan de lijn en daar werd gewoon echt fatsoenlijk mee gelopen. Waren van wat ik zo kon zien ook heel sociaal enz. Was leuk om te zien