Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:Wie heeft hier nog contact met familie van zijn of haar hond? Kenzo zijn fokster heeft een aparte Facebook pagina voor alle nesten die ze gehad heeft (3) met daarin de pupkopers. Erg leuk van allerlei kanten wat te zien en te horen.
Kymo is echt zo'n marktplaats aankoop. Eenmaal gezegd dat ik hem hou en alle contact is weg. Zelfs telefoon nummer bestaat niet meer. Zou nog nest foto's krijgen en nooit gehad en dus met de 8 andere nestgenootjes geen contact. Echt gigantisch balen vind ik.
dierenfan schreef:Wie heeft hier nog contact met familie van zijn of haar hond? Kenzo zijn fokster heeft een aparte Facebook pagina voor alle nesten die ze gehad heeft (3) met daarin de pupkopers. Erg leuk van allerlei kanten wat te zien en te horen.
Kymo is echt zo'n marktplaats aankoop. Eenmaal gezegd dat ik hem hou en alle contact is weg. Zelfs telefoon nummer bestaat niet meer. Zou nog nest foto's krijgen en nooit gehad en dus met de 8 andere nestgenootjes geen contact. Echt gigantisch balen vind ik.
Nynkster schreef:Hier ook een facebookgroep met alle eigenaren van honden van de fokker. Fokker zelf niet zoveel contact mee, klikte niet echt en paar aparte dingen gezegd naar onze kant. Enige waar ik ze nog voor aan moet spreken is dat ik Mn stamboom nog steeds niet gekregen heb van ze.... en nu hoef ik daar niet veel mee maar ik heb geen hond met stamboom gekocht om m bij de fokkers te laten..
Lara ik zou even overleggen met de DA. Volgens mij is laten braken namelijk niet altijd goed om het eruit te krijgen omdat ze dan die stukje in de slokdarm oid kunnen krijgen
Nynkster schreef:Eeeehm 4,5 maand als ik t goed heb. Heb m toen de dag dat we hem kregen direct aangemeld bij raad van beheer als zijnde onze nieuwe pup zeg maar. En toevallig gister post van raad van beheer met bevestiging en voor als ik m ging verkopen ofzo een invullijstje
Zoe_97 schreef:Hier ook nog contact met de andere pups uit aelynn haar nest. En af en toe met die uit Kenai zijn nest.
Ik zou me niet onmiddelijk zo opwinden. Was dat jou pup niet die uit België kwam? (Of haal ik nu mensen door elkaar?) hier duurt het vaak wat langer voor de stambomen er zijn dan in nederland.
Ook kan het zijn dat de fokker ze persoonlijk Wil langsbrengen maar nog geen tijd gevonden had.
Tot een jaar of 2 terug was het in België normaal dat de fokker de stamboom pas ontving als de pup 9-11 maanden waren. Soms zelfs langer.
Nynkster schreef:Is gewoon Nederlandse pup idd, ze woont hier vlakbij maar gezien de “gezelligheid” heb ik niet zoveel behoefte om daar heen te gaan eigenlijk. En vind ik ook niet een verlichting voor mij. Ik heb hen betaalt ervoor dus dan moeten zij dat ook regelen lijkt me. Zal haar vandaag wel even berichten erover.
xLaraaj schreef:Even Ego:
Naya heeft een gebakken kippenbout opgegeten!!
Wat kan/moet ik doen ?