Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 10:49

Ik ben ook gek geworden van dushi vannacht, aan de deur rammen (zo klonk het).. Mauwen super hard. Ik op de bank gaan liggen om 02.30 nieuwe tijd :')
Ff geknuffeld en weer terug t bed in. Hoop dat ze me dit gaat besparen komende nachten :p

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:34

Herkenbaar, ik had het laatst toen ik de volgende moest werken. :z

Noa is wel lief. Als ik wakker word komt ze gelijk op me af en gaat ze op me liggen. <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 13:41

Sinds ik een vriendje voor Ginger heb, heb ik eigenlijk bijna geen last van de katten tijdens het slapen. Heerlijk!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 14:30

Misschien moet ik er dan ook nog een vriendje bij nemen. O:)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 14:32

Afbeelding
Lazy sunday afternoon <3

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 14:34

Haha, juist omdat ze hier met 2 zijn breken ze de boel af :')

Normaal lopen ze 's avonds langer buiten, maar door omstandigheden zaten ze gister al vrij vroeg boven. En toen die extra uur er nog bij.. Snap het ook wel dat ze er dan wel klaar mee zijn, maar ik kon het niet zo goed handelen vanochtend _O-

Ach, heerlijk Marjan!

linda_hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 14:45

Ik had nog een foto beloofd van ons aanwinst.
Meet Pip:

Afbeelding

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:38

Awh wat een cuties!
Ik heb een curver kattenbak gescoord en wat kittenvoer :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:52

ohh marjan wat zijn ze mooi aan het uitgroeien!! <3
linda_hans ah wat heeft pip een mooi snoetje en een mooie aftekening op zijn neusje!

lor hoe gaat het nu met porthos? Heeft hij veel pijn?

De curverkattenbakken vind ik super mooi! lijkt mij ook wel ideaal met die bak onder. Wij hebben er eentje gratis gekregen maar als die ooit op is dan wil ik ook zo een.

Hebben jullie toevallig tips hoe ik dushi kan aanwennen op een kattenbak met luikje? de keutels vliegen soms door de kelder heen :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:00

meisje_ schreef:
lor hoe gaat het nu met porthos? Heeft hij veel pijn?

Porthos doet het goed, hij lijkt vooralsnog geen pijn te hebben, is vrolijk, alert etc.
Het is dat we weten dat hij uitbehandeld is, maar je ziet niks aan hem buiten dan dat hij wat snottert en soms niest (om het snot kwijt te raken).

Hij is gewoon exact zoals op deze foto:
Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:02

Gelukkig dat is fijn om te horen lor! houden zo dan maar!!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:43

Ik heb ook een curver kattenbak vanaf het begin, fijn ding, makkelijk schoon te houden. En ziet er ook nog eens leuk uit!

Hopelijk blijft porthos stabiel....

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:10

we duimen voor porthos

oh Lifaya vind ze zo leuk, die halflangharigen en je hebt zo half lang werk aan als bij echte langharigen, dus lekker handig :P

hier hebben we ze ook buitengezet al twee nachten, sinds de kittens weg zijn, breken ze de slaapkamer af en gezien ik beetje ziek ben, kan ik mijn goeie slaap wel gebruiken.

wat een leuk pipje toch, mooi zwart wit

marjan wat een prachtige katjes heb je, mooi kleurke hebben ze ook

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:15

Ah wat is Pip leuk <3
En arme Porthos, sterkte ermee!

Nu heeft Skye weer hele mooie ontlasting maar nu is Abby aan de dunne :(:) Dus dat wordt morgen (alweer) de DA bellen... Ik blijf bezig zo.. Nouja, als ze maar beter worden.

Skye is trouwens wel gevaarlijk :') Met haar favoriete speeltje speelt ze heel grappig, ze gooit hem namelijk steeds zelf weg :)) Soms dus ook heel hoog, en gisteren bijna in de kaars die op tafel stond _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:18

Duimpjes voor Porthos !

Dag weggeweest (ben kapot helemaal gaar :') , 4 uur uit bed en half 6 weg half 8 op locatie en half 6 weer thuis ) maar nu liggen er 2 bij me. Boris op mijn boezem en Lola de makkelijkste poes op schoot. Wou ik altijd al , zo genieten <3

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:18

Had ik hier nou gevraagd wat jullie zouden doen qua dekkater voor mijn poes??

Ze is 2 weken geleden iig naar een andere kater geweest dus nu weer afwachten

Kinderen vinden dat ze meer slaapt en een dikke buik heeft en de oudste droomde dat ze 9 kittens krijgt

Ik heb er mijn twijfels over, dus nog 1-2 weken wachten

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:07

Sorry ben hier al even niet geweest, het gaat hier af en toe zo snel als je er een paar daagjes niet bent :o

Maar Pukkie loopt mank |( Ik vond hem vanaf het begin al gek lopen, maar alle kittens lopen een beetje gek vind ik altijd, dus verder niet druk om gemaakt. Maar vond hem net toch wel erg manken, filmpjes terug gekeken van toen ik hem net had en misschien deed rechts achter daar ook al gek. Maar net heb ik hem geprobeerd te lokken en snel gepakt (hij is nog steeds zo schuw), en beide pootjes gevoeld, behalve dat hij weg wilde van mn schoot zag ik geen reactie verschil tussen als ik zijn rechter en linker achterpoot vast had, maar toen ik hem weer neer zette liep hij echt mank. |(
Dus morgen maar even de dierenarts bellen en dan de jacht op de kat openen om hem bij de dierenarts te krijgen... Hopen dat het niks ernstigs is. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik kom niet verder dan gebroken poot ofzo. Maar hij rent en sjeest wel door het huis...

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:14

Wat k.... Dat ze uitbehandeld zijn, hopelijk kan hij nog een tijdje pijnvrij rondlopen.

Hier inmiddels de Kittens ook regelmatig als we niet thuis zijn beneden erbij. Gaat super, ze zijn alleen wel stuk na een dag spelen en gek doen. Liggen nu beide uitgeteld op de bank te slapen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 00:09

Oei mank, balen. Geen ervaring mee.
Hopelijk valt het mee. :(:) vervelend als ze dan nog zo schuw zijn dat je ze lastig kunt pakken.

Hier kwamen ze vandaag allebei naar me toe toen ik thuis kwam. Zo leuk! :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 08:16

Pff, hele nacht in de stress omdat ik Milou kwijt was, al de hele zondag niet gezien en toch wel bang geworden dat ze onder een auto gezeten heeft oid..
Laat ik net de honden eruit, zie ik ineens Milou voor het raam van een van de auto's zitten. Die is dus gistermiddag via de kofferbak naar binnen geslopen en heeft heerlijk liggen slapen waardoor we d'r nooit gezien hebben en gisteravond was het zo donker dat ik er ook niks van kon zien..
^)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 08:33

Jeetje dat is schrikken! Was het wel jullie eigen auto?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 08:46

Jaa gelukkig wel! In een poging tot ontsnappen heeft ze ook nog de deur zelf op slot gedrukt en de sleutel zat er nog in.. Moet er niet aan denken als ze dat bij iemand anders zijn auto had gedaan.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 10:55

Succes met Pukkie, ben benieuwd wat de dierenarts zegt!

Oeps is dat ff schrikken!! Gelukkig is milou weer terecht!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:41

Geen goed nieuws |(
Pukkie heeft een losse knieschijf. En dan nog niet eens een die terugschiet, maar een die er compleet naast blijft zitten, dus hij moet waarschijnlijk geopereerd worden.
Ik wordt woensdag teruggebeld door de dierenarts die de knieoperaties doet, wanneer ze denkt dat het het beste moment is om te opereren, hoe lang ik nog aan kan kijken of het nog bijtrekt als hij meer spieren krijgt en uitgegroeid is of dat we toch snel al moeten opereren en met een indicatie van de kosten.
Had ik hem nou maar verzekerd... Ga nu even naar verzekeringen kijken, maar denk dat dit dan niet meer vergoed wordt he, als ik hem nu aanmeld...
Iemand daar verstand van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:45

Wat balen >< , helaas kan ik je niet helpen met verzekeringen

Afbeelding

Er geniet er 1 van de zon ♡