Ff geknuffeld en weer terug t bed in. Hoop dat ze me dit gaat besparen komende nachten :p
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

meisje_ schreef:lor hoe gaat het nu met porthos? Heeft hij veel pijn?
Dus dat wordt morgen (alweer) de DA bellen... Ik blijf bezig zo.. Nouja, als ze maar beter worden.
Met haar favoriete speeltje speelt ze heel grappig, ze gooit hem namelijk steeds zelf weg
Soms dus ook heel hoog, en gisteren bijna in de kaars die op tafel stond
, 4 uur uit bed en half 6 weg half 8 op locatie en half 6 weer thuis ) maar nu liggen er 2 bij me. Boris op mijn boezem en Lola de makkelijkste poes op schoot. Wou ik altijd al , zo genieten

Ik vond hem vanaf het begin al gek lopen, maar alle kittens lopen een beetje gek vind ik altijd, dus verder niet druk om gemaakt. Maar vond hem net toch wel erg manken, filmpjes terug gekeken van toen ik hem net had en misschien deed rechts achter daar ook al gek. Maar net heb ik hem geprobeerd te lokken en snel gepakt (hij is nog steeds zo schuw), en beide pootjes gevoeld, behalve dat hij weg wilde van mn schoot zag ik geen reactie verschil tussen als ik zijn rechter en linker achterpoot vast had, maar toen ik hem weer neer zette liep hij echt mank.