Paarse Reu

Oranje Reu

Roze Teef

Groene Reu

Gele Teef

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:jolandje schreef:als je met je hond op vakantie gaat in de caravan en je gaat naar het buitenland, moet je dan nog iets regelen ?
LICG heeft de meest actuele en complete informatie per land, dus dat is wel een goeie om in de gaten te houden. Ook wat je verplicht bent bij je te hebben of met betrekking tot vervoeren. Denk aan verplicht een muilkorf bij je hebben (DE bijv) of verplicht in een bench vervoeren (FR bijv.).
Controles worden niet heel veel uitgevoerd maar áls dan controleren ze wel rond en goed.
KimD schreef:Ik zal mijn puppy's ook even in het puppy topic delen.Ze zijn drie weken oud en langzaam maar zeker durf ik de hopen dat we het ongeluk achter ons hebben gelaten.
Paarse Reu
[ [url=m/su5Cxp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dlj2Zu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VV8t95.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oranje Reu
[ [url=m/u4APf1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PW12sm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roze Teef
[ [url=m/wTkgr5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NTlYfl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mlda9V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0aqpmx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Groene Reu
[ [url=m/thtP78.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Fjleql.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gele Teef
[ [url=m/TI7RaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Exi4a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NuIGOc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo schreef:Teefje geel, die voorlaatste foto
KimD schreef:Leo schreef:Teefje geel, die voorlaatste foto
Dat is mijn troela zoals het er nu uitziet. Zul je altijd hebben, hele nest gefokt omdat ik een bruine korthaar teef wil hebben (Maze had al een bruine moeten zijn). En wat blijft? De zwarte (vermoedelijk) langhaar teef.![]()
Het zou ook eens niet. Maar ze maakt het héél duidelijk dat ze hier hoort en dan kan ik wel mijn keuze vasthouden ipv hart volgen maar krijg ik toch spijt van.