Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naranja1 schreef:Ik kom mij ook even voorstellen.
Ik heb sinds 8 mei een pup. In zn paspoort staat cruzado. We denken dat het een mastin el pirineo is. Hij is 4 maanden.
Hij heet capo. Dat was een maffiaterm voor leider in italie, maar is tegenwiorsig algemeen als 'leider'geaccepteerd. Aangezien zn waakse karakter vonden we dit wel bij hem passen.
Lijkt mij leuk dat jullie ons volgen. Instagram: levenvancapo
[ [url=m/zuFK6N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:naranja1 schreef:Ik kom mij ook even voorstellen.
Ik heb sinds 8 mei een pup. In zn paspoort staat cruzado. We denken dat het een mastin el pirineo is. Hij is 4 maanden.
Hij heet capo. Dat was een maffiaterm voor leider in italie, maar is tegenwiorsig algemeen als 'leider'geaccepteerd. Aangezien zn waakse karakter vonden we dit wel bij hem passen.
Lijkt mij leuk dat jullie ons volgen. Instagram: levenvancapo
[ [url=m/zuFK6N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welkom!
meisie94 schreef:Mag ik advies vragen...
Zitten de schoenen wel of niet goed ik twijfel of het niet toch maat groter moet zijn dat ze wat "hoger" vallen.
Zijn "duim" past er net in.
[ [url=m/DxVval.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal vanmiddag even bijlezen en een bijleespost maken zo eerst basiscursus en huiswerk maken
KimD schreef:meisie94 schreef:Mag ik advies vragen...
Zitten de schoenen wel of niet goed ik twijfel of het niet toch maat groter moet zijn dat ze wat "hoger" vallen.
Zijn "duim" past er net in.
[ [url=m/DxVval.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal vanmiddag even bijlezen en een bijleespost maken zo eerst basiscursus en huiswerk maken
Vanaf een foto is dat onmogelijk te beoordelen. Wel staat bij deze schoentjes een hele goede uitleg online, ik zou die aanhouden.
KimD schreef:Ah ja, zoiets dacht ik al._Christina schreef:Ze mogen niks aan, om of op hebben. Vanwege veiligheid maar ook vanwege profijt wat je er mogelijk van hebt. Er is wel eens vaker discussie over geweest in hoeverre dit toegepast moet worden. Een bril heb je natuurlijk geen profijt van, een bandage daarentegen kun je wel profijt van hebben.Wat jammer zeg! Sterkte!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom ze in de sport niet met bril mogen starten. Ik weet niet of je weet hoe dat zit?
cinniz123 schreef:Wie van jullie heeft er een wifi camera voor de honden die een melding geeft op je telefoon bij geluid?
Er wordt nml gezegd door buren waar wij ruzie mee hebben dat onze honden altijd blaffen als ik weg ben.
Nou ben ik haast nooit weg en de buurvrouw waar ik wel goed mee omgaat zegt dat het niet zo is.
Ik wil dus ook bewijs op camera mocht dit uit de hand lopen dat mijn honden gewoon wel opgevoed zijn![]()
Lees deze mensen hebben een pitbull rednose (zo stelde ze zich voor met wat voor hond ze had) en een k*t keffertje(schipperke) die nooit uitgelaten worden en alles in de tuin doen dat er soms gerust 10 hopen stront liggen ect.
Schipperke zit de ganse dag te blaffen naar alles wat beweegt buiten.
Skippy01 schreef:cinniz123 schreef:Wie van jullie heeft er een wifi camera voor de honden die een melding geeft op je telefoon bij geluid?
Er wordt nml gezegd door buren waar wij ruzie mee hebben dat onze honden altijd blaffen als ik weg ben.
Nou ben ik haast nooit weg en de buurvrouw waar ik wel goed mee omgaat zegt dat het niet zo is.
Ik wil dus ook bewijs op camera mocht dit uit de hand lopen dat mijn honden gewoon wel opgevoed zijn![]()
Lees deze mensen hebben een pitbull rednose (zo stelde ze zich voor met wat voor hond ze had) en een k*t keffertje(schipperke) die nooit uitgelaten worden en alles in de tuin doen dat er soms gerust 10 hopen stront liggen ect.
Schipperke zit de ganse dag te blaffen naar alles wat beweegt buiten.
Zijn er geen babyfoons die deze optie hebben? Denk het wel namelijk. Zit zelf niet in de baby's, maar volgens mij had een vriendin zoiets.
@kaus jeetje, daar is weinig meer van overarme hond!
Kaus schreef:Ja zijn ogen werken primaHij is gewoon erg hoog in zijn adrenaline om je te pleasen dus zodra hij denkt dat hij je ergens mee kan pleasen geeft hij álles. Combineer dat met totaal geen zelfbehoud en je krijgt dus een Dundy.
Lara, dat gedrag ken ik inderdaad wel van Aussies en is ook precies waarom ik nooit een Aussie heb gewildIk vind het heeeerlijk, een hond die eerst de situatie aftast om te kijken of wat hij gaat doen echt de beste optie is of dat het ook slimmer, veiliger, sneller kan. Zo is Dexter geen hond die in de schapen hangt om ze in beweging te krijgen, dat is soms wel wat lastig maar lost hij zelf wel op. Hij verstopt zich dan achter een hoge pluk gras, een bosje of een boom, wacht daar even en springt dan opeens op. Dan schrikken de schapen en komen ze in beweging, voilà, precies wat je wilde
CupCakes_ schreef:Chubby, zo lief als ze slapen he!![]()
Kiwi, heerlijk toch als ze zo bij je liggen!
Fannetje, ik zag het voorbij komen op FB, zag er goed uit!
Otis heerlijk aan het zwemmen geweest
Jeanine had ook een waterratje
Wij hadden gisteren last minute een wandeling met Fleur & Ziggy in de Roestelberg bij de Loonse & Drunense duinen. Ondanks dat het redelijk warm was, hebben ze zich prima vermaakt in het water.
Zou het familie zijn denk je?![]()
[ [url=m/WueK9Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SB87S3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziggy is een broer van Jip![]()
En die twee lijken in heel veel opzichten kwa gedrag, houding en bepaalde trekjes enorm op elkaar. Best wel tof om te zien.
cursebreaker schreef:Nicky
Ohh kussentjes-wondjes kunnen zo irritant zijn he! Arme Mezzy! Met wat rust heelt het gelukkig meestal wel ook weer snel. Je zou voor de asfalt stukken waar je loopt nog een schoentje kunnen overwegen eventueel. En fijn dat jullie het leuk hebben gehad in LimburgZag idd leuke foto's voorbij komen!
---
Hier niet zoveel te melden verder. Rustig weekend gehad omdat we best een drukke midweek hadden vorige week met 3 honden meetings. En deze week wilde ik even gaan kijken of we weer wat routes kunnen gaan lopen om wat lengtes op te bouwen - als het weer niet TE vies wordt, maar dat ziet er niet rooskleurig uit. Sinds ik dankzij Kim de wikiloc ontdekt heb, ben ik zooo blij haha. Geen routes lopen dmv paaltjes, waar ik dramatisch in ben, maar via deze app is echt DE uitkomst voor mij. Verder nog allemaal leuke dingen wat je ermee kunt doen; hij houdt alles super netjes en duidelijk bij, je kunt foto's toevoegen en vrienden toevoegen aan je profiel en lijstjes maken met wandelingen e.d. Dus zo meteen eens even kijken waar we naartoe gaan en de week beginnen met een hopelijk mooie wandeling hihi.
fannetje schreef:Gelukkig maar een kussentje Nicky, geen andere rare verstapping oid.
En 1 weekje rust is zo voorbij.
Cinniz, vervelend zulke buren. En dat ze een pittbull hebben, moet dan dreigend zijn of zo. Vind het een rare opmerking om je zo voor te stellen. Maar snap wel dat je bewijs wil, maar een gewone camere is toch voldoende? Je kunt toch zien of ze wel of niet blaffen. Eem collegaatje van mij heeft daarom toen een camera gekocht, bleek dat als ze via de voordeur weg ging dat er niets aan de hand was, maar als ze via de achterdeur weg ging, de honden wel gingen blaffen.
Maar even gegoogled en dan krijg ik deze
https://www.bol.com/nl/p/cloudstorage-h ... gLjhPD_BwE