Hoe oud is Spency? Hopelijk komt ze er snel bovenop nu.
spookyskippy
Geplaatst: 10-06-19 19:39
Ze is van november 2010, dus nu ongeveer 8,5 jaar.
Net nog een lading voer en medicijnen gegeven. Ouders en broer instructies gegeven, morgen en overmorgen is er gelukkig de hele dag iemand thuis. En de kans is groot dat ik woensdag en donderdag langs ga. Voordeel van een vroege dienst, ook vroeg klaar
Hoe is het nu met Billy, Tarzan?
_Tarzan
Geplaatst: 10-06-19 20:43
Ik duim voor je spooky!
Edit: dankjewel lieve Blik
Billy eet weliswaar maar een paar sprieten hooi maar toch! Net na het geven van de critical care ook nog! Het gaat nog niet goed maar heb al ietsje meer hoop gekregen..
Ik hoop voor jullie konijntjes dat ze zich snel beter voelen!
Sorry dat het me vaak niet lukt om op meerdere mensen te reageren, raak heel snel het overzicht kwijt. Dus als ik op sommige mensen niet reageer, mijn excuses alvast.
Balen weer voor jullie konijnen Hopen dat ze gauw aan de betere hand zijn.
Gister mochten Knabbel en Dibs door de tuin wandelen, wil ik ze naar binnen doen, Dibs weg Nergens, maar ook nergens te bekennen. Heb een uur gezocht, ook op straat, gevraagd aan mensen die ik tegen kwam, niks Ze kunnen nergens de tuin uit, snapte er niks van. Tot ik in de schuur keek Had ik haar daar opgesloten
@Sabine= Gelukkig zat ze maar in de schuur. Ik zou nogal panikeren!
@Tarzan= je ziet idd wel duidelijk het scheef hoofdje nu.. Gelukkig heb je nog panacur in huis.
@Amber_anne= wat een mooi konijntje! Ik had ook een magpie, maar die had veel meer wit dan de jouwe. Jammer genoeg was het een mannetje, dus heb hem niet kunnen houden. En vroeger ook een sable magpie gehad, dus zijn strepen waren niet zo duidelijk. Was ook een mannetje.
OMG Sabine schrik je je toch dood als je ze niet kunt vinden!
Amber wat een schatje
Spooky hoe is het met spency?
Billy is net bij de DA geweest, nieuw flesje fenbendrops mee zodat ik weer voorraad heb en z’n spuitje gehad, de symptomen waren maar heel lichtjes dus als het goed is komt hij er weer bovenop
Dankjewel Gigi van visite krijgt tipsy nooit de aandacht en complimenten die de andere wel krijgen dus vind het super leuk om te horen Wist helemaal niet dat het een magpie was dus vind het wel interessant
Die eerste van jou ziet er wel ontzettend snoezig uit hoor
spookyskippy
Geplaatst: 11-06-19 13:03
Schrikken Sabine Wat een knap konijn Amber_Anne! En die van jou foto's ook gigixponys Gelukkig was je er op tijd bij Tarzan, eet hij al weer wat beter? En altijd handig om medicijnen op voorraad te hebben Van het meeste heb ik wel 2 of 3 potjes staan. Kreeg vanochtend doorgestuurd dat ze wel een paar brokjes zelf at. Ze was ook al iets actiever dan gisteren. Kleine keutels in het hok, die vermoedelijk van haar zijn. Guus heeft hopelijk grotere Mijn moeder kan haar gelukkig zelf oppakken en dwangvoeren/medicijnen geven. Nu door in de stijgende lijn, ze mag de komende jaren nog wel bij ons blijven wonen
Ooh wat super om te horen spooky! Billy eet ook weer zelfstandig en heb ook al keutels gezien Alles was verder goed met hem alleen dat z’n kop scheef stond. Zelfs z’n gewicht was nu goed, hij woog toch nog een 2,5 kilo, wil niet weten wat hij dan eerst woog
Het enige wat ze raar vond is dat hij stopte met eten aangezien ze dit nooit zag in combi met EC
Onze eigen DA belde om te informeren hoe het nu was Zelf eten kost haar nog wel energie, maar we zijn al blij dat ze een beetje zelf eet. Rest krijgt ze bijgevoerd.
@Tarzan, mijn konijntje met EC was ook gestopt met eten, dierenarts dacht misschien door misselijkheid van de evenwichtsstoornis. Je zag er verder ook niks aan omdat hij niet uit zichzelf bewoog. Ik dacht dus dat hij weer een verstopping had en toen ik hem op het hok zette voor medicatie te geven, probeerde hij weg te lopen en viel hij omver. Toen gingen dus de alarmbellen af en zijn we meteen naar de DA gereden.