Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:_Evelien schreef:Kennen jullie nog andere leuke rassen middelmaat, en die een beetje op de Border collie/Heidewachtel/Friese Stabij lijken?
Gewoon qua uiterlijk en binnen de jachthonden: Drentse patrijshond, epagneul breton, epagneul francais en grote munsterlander?
Kaus schreef:Overigens laat ik in principe nooit honden aan de riem snuffelen tenzij het heel rustig gaat en ik eerst het baasje een beetje kan inschatten. Heb echt een hekel aan mensen als je ze tegenkomt die de lijn maar laten vieren zodat hun hond kan snuffelen. Nee. Ga weg. Wil mijn hond niet.
xLaraaj schreef:qua jachthonden ben ik vooral fan van Vizla, pointer en duitse staande korthaar. Heidewachtel ken ik niet.
Pff Naya breekt mijn hart. Tijdens de nacht in de bench is er geen enkel probleem, zondag zelf tot 8u40 geslapen. ze gaat er ook meer en meer zelf in liggen. maar overdag is het roulette. Soms gaat het super goed en slaapt ze gewoon en soms geeft ze een concert te volgen vanaf op straat. en nu op het werk aan het volgend op de camera en al sinds 8u concert aan het geven. Soms 10-15min slaap maar daarna is ze weer vertrokken :'(