Ik ontworm en ontvlooi zelden. Ik controleer wel. Nishi mag op show geen vlooien of mijten hebben. Maar ik ben van mening dat als er niks is ik daar ook niet voor hoef te behandelen. Tenslotte werkt dat spul pas als ze vlooien en wormen hebben.
Iemand ervaring met een drinkfontijn? Eventueel een aanrader of afraden?
xoranlover
Geplaatst: 09-09-19 19:02
_AB_ schreef:
Iemand ervaring met een drinkfontijn? Eventueel een aanrader of afraden?
Wij hebben er nu nog 2 maar er komt er nog 1. Allemaal cat it met die bloemetjes. Die blauwe hebben we 1 en de groene groene 1.
Ik merk dat ze het liefste uit de blauwe drinken omdat ze daar ook die soort van bakjes hebben. Ze zijn stil en gemakkelijk schoon te maken. Ik heb er al echt een stuk of 7 geprobeerd maar deze werken voor ons allemaal het beste. Open bakken waar ze bij het water kunnen meppen ze over de vloer. We hebben een hele zware gehad maar die was niet zo fijn met schoonmaken. Dan nog een fontein gehad dat een herrie maakte maar daar werden we niet vrolijk van. Denk dat het ook een kwestie is van kijken wat jij wilt en wat je kat wilt.
Ik plaatste een paar dagen geleden dat het niet zo goed ging met Zika. We hebben hem donderdag avond laat in laten slapen. Net zijn we nog bij hem gaan kijken en is het gecremeerd. Nu is hij weer thuis.
Wij moeten nog even wachten voor we weer een kitten hebben. Wil er wel echt weer 3. Gelukkig kunnen Nishi en Kito goed met elkaar opschieten maar het is toch anders.