2 mm is erg dun, dan zul je de zijkanten moeten verstevigen met een dun houten latje oid. Ik heb er 4 mm inzitten en er bovenop een alum. U-profiel voor de stevigheid. Maar die van mij zijn wel 2 m' en 2,5 m'
Ik heb er geen probleem mee hoor. Ben wel benieuwd hoe de vorderingen zijn en hoe het er uiteindelijk uit gaat zien
Anouk_H
Geplaatst: 19-12-15 19:13
Ik ook! mijn laatste doe het zelf projectje faalde heel hard maar dit wil ik iets professioneler aanpakken met hulp van papa, en jullie advies natuurlijk
Ik vind het heel fijn dat jullie me zo helpen met tips!
Leukleuk! Dan blijf ik mijn vragen gewoon hier neergooien
Hok is nog niet eens gebouwd en ik ben nu al druk aan het kijken voor 2 leuke cavia's erbij kijken mag toch?
Er is 1 advertentie die al een maandje online staat en ik blijf er maar terug komen. Ik vind 1 van de cavia's zo mooi maar de opvang wil hun alleen als koppel wegdoen.. (zeug+gecastreerde beer)
Kleine dingen kun je toch wel zelf, zoals de deuren er uit halen en de plankjes er uit Misschien als pap's je dan bezig ziet dat ie wel uit zichzelf komt helpen... of je vraagt af en toe iets als je het niet zeker weet hoe het aan te pakken
Even nog om terug te komen op dat dunne plexiglas zou dat wat uitmaken? Het is vooral als doorkijkhekje bedoelt. Of zou het doorbuigen en eruit springen als de cavia's er tegen aan gaan staan?
Ik ben nu aan het kijken naar vinyl voor op de bodem te kunnen plakken
Ik wil het hok uiteindelijk overtreffend wit maar met kleine grijsachtige details. Ik kan het niet goed uitleggen maar het zit wel in mn hoofd
Glas is sowieso steviger (maar wel breekbaarder) en blijft langer mooi. Je moet dan wel een strookje van iets langs de bovenrand doen anders snijden ze zich er aan, bijv. een kunststof posterstrip. http://www.picturehangingsystems.com.au ... /pst_2.jpg
Misschien heeft iemand een idee. Vrijdag is mijn oude zeugje overleden. Nu wil dat ik twee dagen daarvoor twee jonkies heb laten reserveren, twee dametjes die ik over 2 weken mag ophalen. (Ik wist dat het oude dametje het niet zo heel lang meer zou hebben en dacht een voorziene blik te hebben)
Maar nu, de twee dames die blijken veel meer aan elkaar te hebben dan ik ooit dacht want het overgebleven dametje is volledig van de leg. Ze eet slecht, komt niet uit het hoekje waar ze al dagen in zit. En ze moet nog twee weken alleen zitten voor ze gezelschap krijgt. Iemand enig idee wat ik hiermee moet?