Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alpha, Bravo en Charlie zijn nu bijna 1,5 jaar en na het gedokter met Charlie wat zeker 2 maanden geduurd heeft.............Waarschijnlijk heeft hij mijten gehad waardoor hij zichzelf helemaal open krabde. Na een behandeling (van alle drie de mannen!) is de rust wedergekeerd en heeft hij weer een puntgave vacht. We herhalen de behandeling (druppeltjes) een keer in de zoveel tijd en het gaat super (Y)
Dat doet me denken dat ik ook eens leuke foto's moet maken. Alleen onze mannen blijven niet zitten, hoe doen jullie dat?

Dat je achterom kijkt en er ééntje juist op je 'heilige' Harry Potter plank van je boekenkast ziet klimmen... En dan daar gaan zitten met zo'n hoofd van: 'Wat, mag dat niet? Flaaaauw!'
Wel fijn dat het goed is afgelopen. Moet je nog weer terug om de hechtingen eruit te laten halen, of doe je dat zelf/lossen ze op? Naskapower schreef:Een van mijn meiden had zondagavond een gat tussen haar plassertje en haar anus. Ik de huid was volledig door en ik (dacht dat ik) darmen kon zien. Dienstdoende praktijk was helaas in een andere plaats dus daar kon ik om 8 uur 's avonds op de fiets heen. Volgens de dierenarts waren het niet de darmen maar spierweefsel dat ik zag. Rat is onder (gas) narcose gehecht en maakt het nu super. Heb haar wel tijdelijk apart zitten.
Omdat het zondagavond was was ik al bang voor enorme bedragen maar ik hoefde alleen het visite tarief weekend en de hechtdraad te betalen. Ben wel blij dat ze het nog goed doet (en van de hechtingen afblijft). Ze is zo'n leuk beestje.
)

Niet alleen omdat het twee prachtdieren zijn, maar ook echte knuffels!
De meeste gaan eigenlijk naar mensen die vroeger al eens ratjes bij ons hebben gehaald en bij het horen van de planning van het samen zetten van deze twee gelijk geïnteresseerd waren
) hebben

op de eerste foto vond ik hem wat ielig. En ik volg het hoor qua dragers etc.