Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De fokster wilde een meeting plannen maar toen kwam Corona ook ertussen, dus die zal er vast in de toekomst wel eens komen - en dan zal een deel van de andere pup eigenaren ook vast wel verschijnen
De pup eigenaren waar we contact mee hebben zitten ook wel best een eindje van ons vandaan, dus echt regelmatig afspreken is hier ook niet te doen daardoor. De eigenaren van dit broertje zaten toevallig nu een paar dagen op 30minuten hier vandaan, dus zo doende kwamen ze dan onze kant op. Vorig jaar hebben de 2 broertjes elkaar al gezien - Arya was toen loops, dus was geen optie voor ons om te gaan haha - en we zullen vast ook binnenkort wel wat gaan plannen om met die 2 broertjes dan nog eens iets te gaan doen.
Oscar wordt grote broer van een half broer over 8 weken, dus Arya wordt tante. Dat zal wat worden

A dirty dog is a Happy dog, right? lol. 

, dus Harvey is ook zijn leven lang gebonden aan het dragen van een (zonne)bril bij een UV-kracht van 3 of meer, gelukkig hadden we die dus al in huis en gelukkig hebben ál die lenzen een UV werende factor van 400 waardoor we dat al onbewust goed deden sinds we deden zalven.
Die keuze laat ik aan Kay, Harvey is zijn hond en als hij er een sporthond als 'reserve' bij wilt is dat prima. Dat zou ook inhouden dat ik mijn pup van Dana niet ga aanhouden, of in ieder geval niet thuis, wellicht in co-own maar dat zie ik wel. Op zich heb ik ook een wachtlijst vol aan hele lieve mensen die graag allemaal een puppy willen.
En Harvey, die heeft nergens last van.

cinniz123 schreef:Jeetje kim wat een heftig verhaal.
Wel fijn dat er iets voor is en dan als de druppels aan slaan je een goed vooruitzicht hebt.
Zal wel een rollercoaster zijn aan emoties met de keuzes die je nu moet maken.
Áls dat ook niet het geval blijkt te zijn over tien dagen dan is het een ander verhaal maar daar gaan we uiteraard niet vanuit. We zijn er ook echt ontzettend vroeg bij want het eerste stadium van Pannus is nog niet bereikt waardoor er dus ook verder nog geen beschadigingen aan het oog zijn. 
KimD schreef:fannetje schreef:Tjee wat balen Kim, dat was toch niet de toekomst die jullie in gedachten hadden.
Hopelijk slaan de druppels aan en kan hij straks gewon verder in de sport.
En voor Maze moet je dan maar een andere mooie man uitkiezen.
Sowieso een bruine! Nu wil ik ook een bruine ook!
Hopelijk helpen die oogdruppels wat.
Maak je niet teveel zorgen, dat het een veelvoorkomende ziekte is wilt niet zeggen dat je er ook mee te maken krijgt, laten we het in ieder geval niet hopen. 
_Christina schreef:Wat jammer zeg! Sterkte!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom ze in de sport niet met bril mogen starten. Ik weet niet of je weet hoe dat zit?