Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Djoopie schreef:Wat een gave manden zeg!
Tosti begon in zijn bench maar dat was geen succes. Mijn man (die wilde slapen) heeft hem toen op de bank laten slapen en dat ging goed. Vanochtend kwam ik beneden naar twee slapende honden. Geen plasjes, niemand gewond en nog niks gesloopt.... en wij lekker geslapen!
xDenies schreef:Maar iedereen krijgt de 'echte' dus wat is het verschil dan dat één iemand het niet krijgt? Vertrouwen? Kwartje valt even niet hoor, vandaar de nieuwsgierigheid
xDenies schreef:Dat snap ik ook wel. Maar persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om een hond '' aan te schaffen '' die niet '' officieel '' van mij zal zijn. Het is toch ook een hoop afstemmen op elkaar en ik vind dat je zoiets wel heel bewust moet kiezen/willen - als gast-eigenaar
xDenies schreef:Oh, dat zal best kunnen hoor! Dat ik er een heel ander beeld bij hebBetaal je niet gewoon voor zo'n hond dan? Dan scheelt het inderdaad. Maar aan de andere kant ben je je hond ook voor een x aantal weken kwijt, ik zou dat inderdaad heel moeilijk vinden
Die kijk kan ik mij op zich ook voorstellen. Maar daar zit ik er niet diep genoeg voor in.
KimD schreef:Ik heb een vriendin die heel graag een pup zou willen van ons, maar ik ben het niet eens met al haar methodes en denkwijze, dus hebben we gastgezin besproken en dat werkt voor beide partijen prima op papier. We zullen straks zien wat de uitwerking doet.