En stinky eye, dat is een mooie benaming voor wat jessie altijd doet, dat knijpen met de oogjes. Doet ie soms ook uit t niets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lauraaa_ schreef:Fijn dat het zo goed gegaan is! Onze katten hebben ze ook samen in een hokje gezet om wakker te worden. Ze hadden gevraag of ze goed samen konden aangezien ik ze ook in 1 grote reismand gebracht heb. Toen ik aangaf dat ze altijd samen waren zouden ze ze samen in een hokje laten uitslapen. Wij kregen ze overigens pas mee toen ze echt goed wakker waren en ze hun temperatuur zelf konden regelen.
Rompertje hebben die van ons niet gekregen. Ervaring van de dierenartsen was dat ze er zelf goed vanaf blijven. Alleen als ze echt veel gingen likken was een kap nodig. Gelukkig blijven ze er zelf goed vanaf en is een kap niet nodig.
LoveUggs schreef:_lauraaa_ schreef:Fijn dat het zo goed gegaan is! Onze katten hebben ze ook samen in een hokje gezet om wakker te worden. Ze hadden gevraag of ze goed samen konden aangezien ik ze ook in 1 grote reismand gebracht heb. Toen ik aangaf dat ze altijd samen waren zouden ze ze samen in een hokje laten uitslapen. Wij kregen ze overigens pas mee toen ze echt goed wakker waren en ze hun temperatuur zelf konden regelen.
Rompertje hebben die van ons niet gekregen. Ervaring van de dierenartsen was dat ze er zelf goed vanaf blijven. Alleen als ze echt veel gingen likken was een kap nodig. Gelukkig blijven ze er zelf goed vanaf en is een kap niet nodig.
Maar heb jij poezen of katers? Mijn katers hebben het ook niet gehad namelijk, verschil is natuurlijk dat bij poesjes echt een snee in de buik wordt gemaakt en bij katers een klein gaatje om de balletjes doorheen te trekken en knip, hechtinkje en klaar.