Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linda_hans schreef:Hoi allemaal,
ik kwam hier terecht via de zoekfunctie.
Ik heb een aantal vragen namelijk.
As vrijdag gaan wij onze kitten ophalen, dit wordt voor ons de 1e x dat we een huisdier in huis hebben (manlief heeft wel vroeger huisdieren gehad)!
Kitten is een poes en nu 11 weken oud, ze heeft nog geen naam dus daar zijn we ook nog druk over aan het verzinnen. Ze is zwart met wit en zal (gezien haar moeder) vrij klein blijven.
Mijn grote vragen zijn vooral:
Wat moeten we absoluut wel doen en wat absoluut niet?
En wat hebben we allemaal nodig? (ik heb het idee dat ik van alles vergeet)
Oftwel alle tips en tricks en don'ts zijn welkom, graag zelfs!
Froukje schreef:Niet enten want het is altijd goed gegaan is net zoals als 'mijn opa was altijd een kettingroker en is met 90 doodgegaan zonder longkanker, dus roken is niet schadelijk.'
Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.
milatje schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb een klein boompje maar wil mss een grotere gaan neerzetten mits dat financieel lukt.
Maar ff overleggen met degene die m'n financiën beheert.
[ Afbeelding ]
Bij de Action hebben ze nu kerstbomen voor 20 euro. Ik moet ook nog maar eens gaan bedenken wat ik erin ga stoppen
linda_hans schreef:Hoi allemaal,
ik kwam hier terecht via de zoekfunctie.
Ik heb een aantal vragen namelijk.
As vrijdag gaan wij onze kitten ophalen, dit wordt voor ons de 1e x dat we een huisdier in huis hebben (manlief heeft wel vroeger huisdieren gehad)!
Kitten is een poes en nu 11 weken oud, ze heeft nog geen naam dus daar zijn we ook nog druk over aan het verzinnen. Ze is zwart met wit en zal (gezien haar moeder) vrij klein blijven.
Mijn grote vragen zijn vooral:
Wat moeten we absoluut wel doen en wat absoluut niet?
En wat hebben we allemaal nodig? (ik heb het idee dat ik van alles vergeet)
Oftwel alle tips en tricks en don'ts zijn welkom, graag zelfs!
winnie03 schreef:Weten jullie of het voor hoe groot een poes zal worden nog uitmaakt op welke leeftijd je steriliseert? Voor een kater weet ik dat het de mate waarin ze uitzwaren beïnvloedt, maar hoe zit dat met poezen?
winnie03 schreef:Weten jullie of het voor hoe groot een poes zal worden nog uitmaakt op welke leeftijd je steriliseert? Voor een kater weet ik dat het de mate waarin ze uitzwaren beïnvloedt, maar hoe zit dat met poezen?
lor1_1984 schreef:Uitbehandeld...