Zou denk ik zelf niet voor zoveel geld een trekhaak er op zitten als de auto toch weer snel weggaat. Behalve als je denkt hem na de vakantie ook nog te gebruiken. Gewoon kamperen of idd hutjes zijn ook goed te doen. Ik weet ook niet in hoeverre je elke nacht zou willen wildkamperen, want dat kan ook nog invloed hebben of je die 800 euro extra "eruit" krijgt.
xSannee Eens! Kamperen met de honden is zo leuk

Het enige wat ik onhandiger vind bij kamperen is dat ze vaak de hele tijd hun tuigje om hebben. In een hotel / huisje kan die toch even af, maar bij kamperen zitten ze buiten aan de lijn. Niet dat ze er veel last van hebben, maar ze hebben dan wel al snel 16 uur dat tuigje aan. Al hebben we ook al plekken gehad waar ze lekker los mochten. Dan ging alleen de halsband om.
Heb echt al helemaal weer zin in de zomer!

---------------------------------------------------------------------
Al is de winter hier nu ook in volle gang. We lopen qua weer een beetje gelijk met zuid- NL

Veel mensen kregen hun hond niet buiten. Ik kreeg ze nauwelijks binnen! Zeker Layla was volledig in haar element. Mooi om te zien ook hoe goed haar vacht is aangepast op sneeuw. Beer zat best snel vol met sneeuwballen in de lange haren op zijn poten en tussen zijn tenen. Layla had daar echt 0 last van. En haar vacht was ook helemaal niet nat na al die tijd in de sneeuw. Beer was doorweekt (is ook eerder binnen gekomen om op te warmen).

En de sneeuw geeft weer allemaal mogelijkheden voor nieuwe enrichment activiteiten! Ze zijn al 3 dagen heel braaf en kalm in huis