Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Liesje89 schreef:Kokosvet, geiten- en karnemelk werkt uitstekend anti vlo/teek.
xDenies schreef:Liesje89 schreef:Kokosvet, geiten- en karnemelk werkt uitstekend anti vlo/teek.
Is dat ook echt bewezen of is het gewoon dat het tot nu toe positief lijkt?
En ach. Alles wat verkocht wordt in Nederland valt onder 'goed'. Maar er zijn wel verschillen in kwaliteitAls je hond het er goed op doet zal je mij niet horen.
Wat een prachtige foto's Candalisa
Kaus schreef:Lamellen zouden inderdaad wel handig zijn maar vind het een beetje zonde om zoveel te investeren in een huis waar we nog hooguit drie maanden somsHeb van ons vorige huis ook nog een stuk of zes op maakt gemaakte rolgordijnen liggen
![]()
Wij mogen de gordijnen niet teveel dicht hebben van de woonstichtingWe wonen antikraak en dat zou er te krakerig uit zien. Al een paar keer commentaar op gehad. Als we weg zijn zijn ze wel altijd dicht.
Dundy zit nu in de bench en Dexter slaapt lekker bij mij. Dundy kijkt me alleen wel steeds met een schuin oog aan
Kaus schreef:Ze hebben wel meer bijzonder eisenZo mochten we ook het internetkastje niet meer in de vensterbank hebben omdat het niet netjes was. Moesten de UV lampen weg boven mijn vetplanten omdat het eruit zag als een wietplantage
En ze wilden ons ook verplichten gras te zaaien in de achtertuin. Toen ik even liet zien hoe de honden daar tekeer gaan hoefde het toch niet
![]()
Achter raamfolie plakken is nog wel slim, misschien helpt dat ook wat. Maar we mogen dus sowieso niet het hele raam vol plakken, alleen de onderste strook.
Kaus schreef:80cm van de vloer en 170cm hoog. Flink raam ook dusEn met die 80cm hoog kunnen ze dus overal vandaan wel naar buiten kijken. De strook plakplastic die er voor hangt is zo'n 40cm hoog.
Wat een mega leuke foto KCIk zie Balto er niet heel erg in terug behalve dat oogje natuurlijk