Ik ben echt helemaal geen slopers gewend, dus hoop echt niet dat ik zo'n draak in huis neem..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:kiwiwitje schreef:heb vandaag een weegschaal binnengekregen voor de pups! Had vriendlief stiekem besteld!
nu nog net een beetje meer hopen op dracht..
Welke heeft hij besteld?
Kay en ik delen ook onze honden hobby, super handig en super leuk!
kiwiwitje schreef:KimD schreef:
Welke heeft hij besteld?
Kay en ik delen ook onze honden hobby, super handig en super leuk!
Deze
[ [url=m/7K57Dk.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.breinler.com/my-weigh-diere ... -10gr.html
Nu staat er overal “dieren”.... op de doos staat toch echt een levensgrote BABY.....![]()
MyWishMax schreef:Wij zijn samen aan de honden begonnen en samen ook met de sport begonnen. Sterker nog, hij is er nu meer mee bezig, in het begin was ik dat.
MyWishMax schreef:Haha Kim, wat grappig! Hier haalden we na 2 weken samenwonen een hond uit het asiel (daarvoor wel honden thuis gehad allebei en ik woonde al half jaar bij zijn ouders en hem). 2 jaar later werklijn puppy erbij en daarmee gaan sporten. Hij is toen pakwerker geworden en later ook gestopt met voetballen. Nu 3 jaar geleden zijn eigen pup en trainen 3 of 4 keer per week, soms meer als clubgenootjes hulp nodig hebben. Ik ben vanwege gezondheid nu wel gestopt, ga nog wel mee en help hem dan. Misschien volgende pup weer, die ga ik waarschijnlijk opbouwen. Daar ben ik wat beter in, sowieso meer geduld. Hij is beter in het afmaken haha
Gaaf is dat idd zo samenZou het niet meer anders willen!
MyWishMax schreef:Hier is een 120 bench toch echt aan de krappe kant voor mijn Dh reu. Daarom hebben wij kennels. Buiten 2,5 bij 3,5 en in huis 1 van 1,5 bij 2,5.
Kiwi jeeeeeeh!!!! Nu nog even duimen dus!
kiwiwitje schreef:Die ziet er best knus uit dierenfan