Hout €400,-
Glas/ latten/ rooster €350,-
HID-UV €130,-
En dan thermostaat 2x, lampenkappen 6x, 2 matten, 2 donkerstalers. En inrichting.
Dus over die €1.000,- gaan we wel heen

Maar dan heb je ook wat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoppit schreef:Net andersom, vroeger mocht je alles houden; tegenwoordig niet meer. Een invasieve exoot met uitsterfbeleid betekent dat, als je iets hebt dat in ons land/klimaat kan overleven en reproduceren en daarmee inheemse diersoorten verjaagt; dat je het steriel mag houden tot het uitsterft. Ze mogen dus niet meer kweken en na sterfte mag je ze niet meer opnieuw. De meest bekende hiervan is de geelwang/geelbuik/roodwang die je nu overal in slootjes ziet.
@Cherell0: gewoon een paravet die d'r droomplek heeft gevonden :p
chimello schreef:Dan zit je wel goed met iets waar je heel lang mee vooruit kan!
Heb een koppel nieuwe slangen gereserveerd voor Houten! clown man + het clown vrouwNu nog een of twee mooie het pied vrouwen (zoek een vpi axanthic het pied) en dan kan het kweken beginnen! De broedstoof wordt zondag opgehaald
Ik ga wel proberen wildkleur te beperken qua kweek door meerdere genen te gebruiken.
Ik heb nu een champagne enchi pastel 100% het ghost vrouw, ik heb m'n pastave ghost man voor haar maar stel ik gebruik mijn clown man of pied man, en houdt alle vrouwtjes als holdback, heb ik wel hele gave het pieds of het clowns... Twijfel beetje welke keuze beter is voor mijn plannen, al is een super pastel champagne met mojave/enchi niet slecht! Lijkt me super gaaf
Gothico schreef:Adamootje schreef:Kunnen wandelende takken bijten?!
Dat ligt er aan. Eigenlijk alle soorten. Maar ik had vooral de grote soorten. En hoe groter de dieren hoe groter de mond/bek/kaken. Dus ja ik ben gebeten door een grote soort wandelende tak.
Baardagaam is ook niet leuk![]()
Ontwijken doe ik ook liever. Maar soms zijn ze sneller dan dat je zelf bent. Of denk je even niet na
Hoppit schreef:GreaseMonkey schreef:@ Hoppit: laat me raden, je werkt bij St. A.ap?
Nope en hoef er niet dood gevonden te worden. Ik uit mij ook niet over het al dan niet correct zijn van de lijst, alleen dat t complex is, zeker nog over oa deze diersoort.
julius_juut schreef:Die sprinkhaan is ook wel heel erg mooi zeg! Kweek je er ook mee?
cherell0 schreef:Mooi beestje die sprinkhaan.
Hier net 2 uur naar een vervellende L.parahybana gestaard. Was erg gaaf om mee te maken.
Helaas lijkt het erop dat 1 spinnetje de geest gegeven heeft.
Jeepers creepers (B.vagans.)was gisteren nog zijn holletje met krekels aan het behangen en werd link als ik iets wilde schoonmaken.
Nu ligt het op z'n zij en doet niks meer (dus ook geen bekende dead curl wat het nog vreemder maakt.)
Ik kijk het nog even aan maar morgen haal ik het potje leeg.