Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:MPS shirt? Ik ga morgen gelijk een broekje halen. Stond al op de planning want 1 van haar zusjes is ook pas loops maar eigenlijk vandaag vergeten.
Als we weg zijn zitten ze sowieso gescheiden. Als ik er ben dan ligt altijd 1 van de 2 bij me. Gaan even zien hoe ik t in t vat giet maar moet hopelijk wel goed komen.
Oke dus vanaf nu 100 dagen. Check. Thanks!!
Simoonzel schreef:Ik zou ook niet per se wachten tot nog een loopsheid. Zo jong is ze niet meer over 100 dagen. Er wordt altijd mpord en brand geschreeuwd over uitgroeien maar Popo is niet meer gegroeid vanaf 7 maanden. Dus ik had ook geen behoefte aan wachten tot 1,5/2 jaar.
Voor de eerste loopsheid vind ik dan weer een ander verhaal, dan zijn het echt nog puppen.
kiwiwitje schreef:imperial food starfish.
Ik vraag meestal proefpakketjes aan om aan de pups verschillende brokken te kunnen voeren. Maar dit was heel veel..Dus besloten eens te proberen.
Nicky91 schreef:Ik heb net al jullie verhalen gelezen over loopsheid...
En aangezien het voor mij een teefje word![]()
Ik heb daar dus 0 ervaring mee![]()
Wij hebben thuis altijd reuen gehad en ook mensen om mij heen hebben allemaal reuen...![]()
Wat vinden jullie zelf fijner aan een teef in vergelijking met een reu?
En gebruiken jullie allemaal broekjes/shirts of is dat alleen als er een andere reu in huis is? Of afhankelijk hoe erg de loopsheid is?
Zoe_97 schreef:zowel reu als teef hebben hun voordelen. ik heb zelf liever reuen, maar ik heb teven omdat je dat voor de fok natuurlijk wel nodig hebt hahaha. Om nu echt te zeggen dat en dat is de reden, geen idee, elke hond is anders.
Ik gebruik geen broekjes. Mijn teef en reuen lopen gewoon nog samen tot ze op haar punt komt, dan wordt het huis met rekjes en daartussen sluizen in stukkne gedeeld :p
Skippy01 schreef:@zoe haha, ja, fokken met alleen reuen lukt nog steeds niet he![]()
(maar zo zijn er toch ook echt merrie-mensen en echt ruinen-mensen bij de paarden? Ik ben echt door en door een merrie mens. En blijkbaar een reuen-mens bij mijn honden. Ik heb één ruin gehad. Alleen maar oorlog mee gehad 2 jaar lang. Nu weer een merrie, helemaal happy. Stalgenoot heeft het andersom: die moet juist écht geen merries, maar haar honden heeft ze altijd teefjes juist.)