Ik had gisteren de RvB gemaild waar mn stambomen bleven. Want op krap 5,5 week waren mijn pups al gechipt. Alles was op de dag van de geboorte al betaald.. Dus wil ze graag hebben inmiddels. Maar ze zijn onderweg! Dus morgen of woensdag zal ik ze wel hebben denk ik.
Onze fokker heeft gelukkig helemaal niks geëist behalve bijzonderheden doorgeven
wij kregen der de 25e, met kerst. Dus maar zo
Ik heb de fokker al gecontacteerd, die zegt het nooit eerder te hebben meegemaakt, maar als ik op google zoek staat het er wel bol van met verschillende oorzaken. We houden het enorm in de gaten. ‘S nachts in de bench heeft ze het niet. We haalden eerst haar waterbak al om 19.00/20.00 weg, maar dan dronk ze ‘s morgens zo vreselijk veel dat we haast elk kwartier naar buiten konden naderhand. Ik haal hem nu later pas weg 21/22 uur, en om 23.00/23.30 gaat ze voor het laatst uit en houdt het dan tusen 6.00/6.30 vol in de bench.

Maar was beter dan Dundys ontlasting een week lang in de koelkast moeten bewaren
of dus wel het schapenvet. Dexter glanst nog steeds als een spiegel dus die zal het niet missen
. Ze zei ook dat hij erg mooi bespierd is, goed stevig staat, goed gebouwd is en ook klaar voor beginners agility, maar daar wacht ik nog eventjes mee ivm logistiek lastig