, dat was minimaal het halve pak pff Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, dat was minimaal het halve pak pff
Hopelijk gaat 't weer beter als je het web hebt gehaald.
Leuk, een binnenverblijf maken! Heb al helemaal uitgetekend hoe ik de ren ga maken haha! Ze komen dan in onze woonkamer. Hier is zo'n 'playpen' voor puppies e.d. echt mega duur.. dus ik ga zelf iets maken met PVC pijp
Volgensmij wel goedkoop, licht, en je kunt het weer uit elkaar halen als dat nodig is. Super excited! Ook heel blij dat ze -als het goed is- eindelijk naar binnen kunnen. De wind hier is soms echt niet normaal
Dan heb ik nog liever een NL'se winter misschien.
_Tarzan schreef:Maylotje balen dat het toch niet goed leek te matchen met Nera
Ik heb nog 2 leuke dames in de aanbieding, kun je samen met Coconut komen uitzoeken![]()
Lilo OMG wat een nest! Overdrijven is ook een kunst zullen we maar zeggen
hoewel ik jou dames errug leuk vind bent ik bang dat ze niet echt hier passen qua karakter
ze zijn heel lief hoor!
Hopelijk is het snel over en heeft Tarzan zijn plekje terug.
.
. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn natuurlijk en ik wil je echt niet bang maken, maar ik zou hem toch goed in de gaten houden.
. Kwam beneden en zag door het raam een konijn in de tuin lopen, ik schrok me een ongeluk
. Dacht toch echt dat die ren veels te zwaar was om weg te kunnen vliegen, maar hij was dus wel iets omhoog gekomen en op een steen geland
. Konijntjes vonden het wel een leuk uitje denk ik.
.

.
je hebt geen idee wat hem scheelt?

. Heel veel sterkte!