kiwiwitje schreef:Dankje! Ik hoop t ook!
Hoeveel tandjes heb je al van haar?
Ik heb nu 3 snijtandjes en een kiesje. Hopelijk komen de hoektandjes binnenkort Daar wil ik er ook nog wel eentje van.
DExter nu 14kg, Roetsj ook
Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Sastaic schreef:Wat een schatje is Broes
Ik zag dat iemand hier een camera had gekocht op aliexpress. Ik vind dat echt geniaal en wil natuurlijk niet achter blijven dus ik had er ook 1 besteld en die is vandaag binnen gekomen. En ik moet zeggen, hij doet het boven verwachting goed voor 30 euro. Ik kan zelfs dingen in mijn telefoon zeggen en dat zegt de camera dan
Nathalie18x schreef:Sastaic schreef:Wat een schatje is Broes
Ik zag dat iemand hier een camera had gekocht op aliexpress. Ik vind dat echt geniaal en wil natuurlijk niet achter blijven dus ik had er ook 1 besteld en die is vandaag binnen gekomen. En ik moet zeggen, hij doet het boven verwachting goed voor 30 euro. Ik kan zelfs dingen in mijn telefoon zeggen en dat zegt de camera dan
hahah handig he! Zo schattig hoe ze reageren als je tegen ze praat haha.
Wij gaan zo een Kong halen! Ik zat even te kijken naar de maattabel. Wat vinden jullie, zal ik voor een M of een L gaan? Ze zal natuurlijk uiteindelijk voor een L moeten gaan of zelfs een XL maar ze heeft nu nog niet zo'n grote bek.
@Charlotte hele schattige pup! Ben benieuwd hoe dat uitgroeit!
@Kiwiwitje spannende tijden! hopelijk over een tijdje pups!
Nathalie18x schreef:Ik ga denk ik ook voor een zwarte! Ik vraag daar ook nog wel even advies, maar ze kan flink bijten haha. Ook al beweren ze dat de kong onverwoestbaar is..
Nathalie18x schreef:hahah ik denk dat Nova er wel even mee kan doen. Ze kan flink bijten maar wonder boven wonder zijn pas 2 goedkope speeltjes kapot haha. Waren van de action en hebben het toch 3 weken volgehouden