Al een idee voor het visbestand?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik weet wel dat als je 2/3e afknipt en deze in het grind zet, je nieuwe uitlopers bij het stokje krijgt en de top verder groeit
Ik denk dat ze het ook wel volhouden eigenlijk zonder pomp als je af en toe een schep water eruit haalt en nieuw water toevoegt.
Ik heb een maand/anderhalf maand terug er gewoon water in gedaan en álle garnalen die ik uitgeselecteerd heb. Drijfplantje bij en een paar wortels van Anubias die misschien nog niets konden worden. Garnalen verkocht en door laksheid het water gewoon in de bak laten zitten. Het water werd eerst heel goor bruin, toen kwam er een kaamlaag op en na 2/3 weken werd het water gewoon helder
Wel troep op de bodem. Keek ik in het aquarium deze week, zie ik 4 kleine garnaaltjes van een cm zitten! Deze zijn dus losgelaten in die bak en die heb ik niet gevangen.. Dus daarom denk ik dat het met jou plantjes, in een bodem met goede bacteriën, goedkomen moet, als het ook al lukt in een kale glazen bak

LoveUggs schreef:Ik heb hier ook de althernatera erin staan maar die heeft rood blad, is dat bij jou ook wortelsussie? Ik kan het niet duidelijk zien op je foto.
Edit; net hier de waardes opgemeten en die zijn tot nu toe allemaal goed. (Belangrijkste waardes alleen)
Alles op 7 of 8 en nitriet en nitraat op 0.
! Ik kende hem alleen van de smalbladerige versie 
het is een vrouwtje
Albion schreef:Spruit: thankshet is een vrouwtje
Mioux: mijn foto is ook een still uit een filmpje, is ook de enige manier hoe ik ze mooi vast kan leggen![]()
Edit: gaaf filmpje ook, zijn betta vrouwen net zo agressief als de mannen of zou je die wel in een gezelschapsaquarium kunnen houden?
Zolang ze ruimte hebben gaat het prima !