een kleine driewieler, een groot blok hout, balletjes, een kattentunnel, een soort afdakje een hol (wat ze zelf gegraven hebben) en dat was het wel zo'n beetje
Balen Tarzan! Eoweyn_x: Wat heb je toch een mooie konijntjes! xxxmh: Wat een leukerd! Eoweyn_x: Hihi bij mij liggen ze nog heel veel in het hokje met deze warmte!
Wat doen jullie met het nachthok met dit weer? Heb er nu gewoon stro en zaagsel in liggen, maar dat is best warm. Leeghalen zou kunnen, maar in m'n hoofd heb ik dan zo iets van: dan hebben ze niks zachts om op te liggen Maar dat is volgens mij onzin, want ze slapen graag buiten op de tegels.
Ik heb nu alleen nog bakken met hennepvezel in de hokken staan, en een grote bak (1 m - 1.20 m) in iedere ren. Stro etc vinden ze te warm, ze graven alles eruit.
Morgen Bob en Marley mee naar stage. Dan kunnen ze eindelijk behandeld worden tegen EC
Nachthok is hier ook wc, dus daar ligt zaagsel een wat stro. Beneden hebben ze ook een nachthok, maar dat deurtje staat eigenlijk altijd open dus dat is meer gewoon de ingang van het hok.
Vanmorgen zaten ze samen in het hok op eten te wachten .
Saarin
Geplaatst: 05-06-16 14:35
Nachthok is bij mij ook als toilet in gebruik. Heb daar zaagsel en wat 'oud' hooi liggen, hooi wat op de grond is gevallen uit de ruifjes en ze niet meer eten.
Hier wisselen ze af met een houten vlonder en stenen. Stenen zijn lekker koel, daar ligt vooral mijn ram met wollige vacht heel graag. Ze zitten vanaf 1 uur volledig in de schaduw dus dat is heel fijn. Ze hebben enkel 's ochtends gedeeltelijk zon.
Xxxmh, wat een leukerd, mijn vorige zag ook zo uit!
Desteny, wat een geweldig leuke konijnen heb je toch! En wat fijn dat ze zich zo vermaken buiten
Eske, bij mij ligt er in de zomer zaagsel en in de winter stro erbovenop
Eoweyn, succes met Bob en Marley! Welke verschijnselen van EC hebben ze? Hier liggen ze overigens ook het liefst zo dicht mogelijk tegen elkaar aan
Ierpier, ook al zo'n leuke konijnen!
Hier is de rust terug, Billy is samen met Pepper uit de groep, Pepper vind het wat minder leuk maargoed de konijnen zijn gelukkig allemaal weer tot zichzelf gekomen
Billy en Pepper
En de gesplitste ren, kijk ze allemaal liggen
Eoweyn_x
Geplaatst: 07-06-16 10:18
Ze vallen ontzettend af.. Andere oorzaken zijn uitgesloten. Ze trekken het in ieder geval goed! Reizen, en het vangen, geen probleem.
Wat fijn! Gaan ze niet over die renpaneeltjes heen?
Oh oke, veel succes met ze en fijn dat alles meegevallen is!
Nee ik was er ook al verbaasd over maar tot nu toe blijven ze allemaal aan de goeie kant zitten! Wel heb ik ze goed vastgemaakt zodat ze er ook niet onderdoor kunnen, dat wilde pepper namelijk wel haha!
Ik ben andere konijnen gewend denk ik fijn dat ze erachter blijven! Hopen dat de rust zo blijft.
Herinneringen op Facebook vandaag. Freek... Er zijn bij mij het afgelopen jaar meerdere nijnen dood gegaan, maar zijn ongeluk hakte er vreselijk in. Ik mis hem ontzettend, hij was echt geweldig
EskeGirl: Bedankt voor het compliment. Ik heb gewoon Aubiose met stro in het nachthok. Mijn hok blijft gelukkig aardig koel, ze liggen er veel in als het warm is. Ierpier: Wat een schatjes! Eoweyn_x: Pff krijg het al warm als ik naar ze kijk. _Tarzan: Ja leukies he Wat fijn dat het weer rustiger is. En fijn dat ze niet over de rendeeltjes heen springen. Dat zou met Blossom echt niet kunnen. Eoweyn_x: Wat een knapperd was dat zeg! Sterkte.
Even een vraagje wanneer kan ik weer gras plukken voor de konijnen van een gemaaid stuk? Hun stukje was nu echt idioot lang geworden dus ik moest het wel maaien.