Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

punjab

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 11:20

Oh ja Kaus fijn om in je eigen huisje te slapen. :D En ook allemaal leuke dingen op afstand.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:21

Ze hebben me een andere bank aangeboden waarbij ik niet bij hoefde te betalen omdat de bank die wij gekocht hadden op moment van kopen 42% korting had. Deze bank is in waarde dus lager maar de prijs ligt op dit moment hoger omdat er geen korting op zit. Uiteindelijk is de bank die ik nu heb meegekregen cognac ipv donkerbruin, losse kussen ipv vaste kussen en 210cm ipv 230cm. Dus gewoon niet wat ik wilde. Maar ik wilde ook niet weken wachten op een bank ergens anders vandaan.

En ze komen 'm wel gratis thuisbezorgen. Mocht ook wel na een keer de leverdatum uitstellen en uiteindelijk helemaal niet laten komen :Y) De medewerker had alleen weinig begrip voor de situatie en geloofde ook niet helemaal wat mij aan de telefoon verteld was :roll: Maar goed, zal ze de negatieve review op facebook etc besparen want ze hebben toch hun best gedaan :Y)

Boxer heb ik ook 0,0 ervaring mee. Ik heb ze sowieso in dit topic niet voorbij zien komen (nog).

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:29

@kaus ow dan zou ik ZOOOO balen he, als ik iets heel anders kreeg dan ik wilde! Mijn bank komt ook van leenbakker en dat is gewoon prima gegaan toen, en het is een fijne bank ook. Staat hier nu 3 jaar en is nog als nieuw. En dat voor lichtgrijs ribfluweel waar de hond dagelijks overheen dendert...

Nee, boxers heb ik hier ook nog niet gezien, maar mogelijk heeft iemand's familie er een of zo. Mijn neef dus, maar die fokker ga ik mijn vriendin niet aanraden haha

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:30

Nicky gefeliciteerd! Dat wordt aftellen :D

@Roos Dat is wel echt heel irritant ja. Het gebeurt hier ook veel. Mensen die zien dat mijn hond heel enthousiast reageert op hun hond (want hij wil gewoon heel graag spelen, maar ik hou óók graag mijn armen in de kom) en dan gewoon de straat oversteken om ze te laten snuffelen. Ja bedankt dat je zijn getrek komt belonen, heeeel fijn!

@Kaus Klinkt alsof jullie echt een heel nice plekje hebben gevonden! Ik ken de struggle trouwens haha. Ik heb onze bank laten maken en dat heeft ook echt lang geduurd. De eerste maanden stonden hier alleen campingstoelen in de woonkamer. :P

@Skippy Ik weet echt niets van boxers hahaha.

Wij hebben vanmorgen weer hardgelopen, dat ging goed. Dit keer alleen op asfalt gebleven ivm irritante loslopers. Nou die heb je blijkbaar ook als je gewoon op een weg loopt waar auto's 60 mogen! Ik kwam een suuuuper gezellig pointertje tegen dat meteen grommend Popo aanvloog. Vooral lekker los laten lopen dat schijtbeest. *\o/*

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:33

Armen in de kom houden is voor mij sowieso een dagelijkse struggle. En dan niet door mijn hond, maar omdat mijn rechterarm gewoon bij het minste of geringste uit de kom komt na een ongeluk met mijn vorige paard... Ik kan de honden dus alleen maar met links vasthouden uberhaupt. Ik snap jullie frustratie dus héél goed!

Ow echt, gewoon langs een 60 weg los? Sommige mensen willen dat hun hond aangereden wordt...
Pointers ken ik zelf vooral zoals labradors: lomp, druk, maar niet gauw chagrijnig. Zonde dat jij er een tegenkwam die dat wel was. En dan hoort die inderdaad écht niet los :(

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 12:45

Oh balen kaus! Al zijn losse kussens wel weer makkelijk met schoonmaken.. :P

zie dat hier in de buurt ook veel, los langs drukke wegen.. :( ik durf hier overdag al niet aan de flex op t industrie..

Hier net 2 rondjes op t industrie gedaan. Mezelf zo verwennen met een broodje carpaccio.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:31

@Skippy01 Dankjewel voor je uitleg. Hier ga ik mee aan de slag.

Punjab@ Dit is Jake
Afbeelding

@Nicky91 Gefeliciteerd *\o/* Wat een schatjes <3

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:36

@tova graag gedaan! Wat een mooie hond is het!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 14:43

Knappe Jake!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 16:55

Jake is leuk. :D

Simoonzel ook weer sportief geweest met Popo.

Kaus wat een gedoe met je bank zeg. Hopelijk dat je met deze straks ook tevreden ben.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:15

Neejoh Simoonzel what? Dan is je hond je ook niet lief hoor sjezus -O-

Skippy arg dat is wel heel vervelend zeg. Dan moet je die gekkigheid al helemaal niet hebben :=

Net weer een super wandeling gehad met ze. Jackie links, Jones rechts, netjes gelopen. Kwamen nog een hele familie tegen incl. gillende kids. Heb gezegd dat er vandaag niet geknuffeld werd omdat ik aan het trainen was en daar had iedereen vrede mee, mooi.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 19:15

kijk das fijn Roos!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:43

@roos dat is fijn! Lekker rustig voor jullie allemaal, met gestelde grenzen naar die kids ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 20:34

Zo hondjes en ik uitgeteld op de bank _O-
Ik kijk naar greys anatomy en hun bekijken de binnenkant van hun oogleden _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En moeder en dochter op de stoel
Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 21:05

Fijn roos dat het goed ging en de kinderen luisterde. :D

Kiwitje goed bezig weer met wandelen. :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 21:25

Begin bij mezelf en bij chick echt verschil te zien!

Maar chick staat nu tijdelijk op andere brok omdat ik daar een vrij grote proefverpakking van kreeg. Maar voor chick ben ik er niet tevreden over. Ze laat stinkscheten en dat doet ze buiten dracht nooit. En haar poep is ook wisselend.
Dus ik denk dat ze terug op wolf gaat.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:19

Goed bezig hoor! Jammer van het voer, dat gaat hem niet worden dan.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 22:36

Heb toch besloten t een kans te geven. Vandaag is dag 11. En moet haar darmen eigenlijk ook wel een beetje de kans geven om te wennen.
Ik mer bijv wel dat haar vacht veel zachter lijkt. Maar ook dat kan weer tig redenen hebben. We bewegen veel meer. Dus die darmen werken ook meer, en wie weet zou ze dan t op de andere brok ook ineens doen. En ze is ooknog van de psyllium af nu.
Kortom, lichaam mag ook wel even wennen denk ik :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:07

Ohmygod it is happening... Mera is loops :o

Of er is een andere reden waarom er bloed uit dr muts komt. Maar serieus... kon ze dit niet gewoon even roepen?? :') Het is dat ik net op teken aan het controleren was (Bo had een teek de arme ziel, zat flink diep) dus hopatee Mera ook en ik denk verrek... bloed!

Nou heb ik stiekem een beetje paniek en geen flauw idee waarom.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:10

xDenies schreef:
Ohmygod it is happening... Mera is loops :o

Of er is een andere reden waarom er bloed uit dr muts komt. Maar serieus... kon ze dit niet gewoon even roepen?? :') Het is dat ik net op teken aan het controleren was (Bo had een teek de arme ziel, zat flink diep) dus hopatee Mera ook en ik denk verrek... bloed!

Nou heb ik stiekem een beetje paniek en geen flauw idee waarom.

Niks aan de hand, komt goed.

Heb je wel ook meteen een verklaring voor de spuitpoep. ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:12

Ja zou dat toch in verband staan met elkaar??? Ik heb er nog over nagedacht.

Ik merk overigens aan Bodhi nog niets. Morgen even broekje halen en andere maatregelen treffen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:18

xDenies schreef:
Ja zou dat toch in verband staan met elkaar??? Ik heb er nog over nagedacht.

Ik merk overigens aan Bodhi nog niets. Morgen even broekje halen en andere maatregelen treffen.

Ja hoor, zou heel goed kunnen, zeker voor een eerste keer. Dan gieren die hormonen alle kanten op. Je hebt best kans dat ze tijdens deze loopsheid ook eten laat staan, niet lekker is, beetje hangerig, diarree.

Niks om je zorgen over te maken.

Je ging haar laten steriliseren toch? Moet je op de kalender even 100 dagen verder tellen, dan weet je voor wanneer je de afspraak moet plannen. :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:23

Als het een drama wordt wil ik inderdaad laten helpen maar het liefst wachten tot ze is uitgegroeid. Voor mijn idee is ze de afgelopen twee dagen al niet erg haar zelf, beetje nukkig, maar dat verklaart nu dus ook wel :P

Hmm, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Vanaf wanneer zou een reu interesse tonen? Ik lees op t internet rond dag 12? Ga daar niet op wachten maar moet iedereen hier in t huis wel even regels opleggen :P Gelukkig ben ik zelf veel thuis.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:32

xDenies schreef:
Als het een drama wordt wil ik inderdaad laten helpen maar het liefst wachten tot ze is uitgegroeid. Voor mijn idee is ze de afgelopen twee dagen al niet erg haar zelf, beetje nukkig, maar dat verklaart nu dus ook wel :P

Hmm, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Vanaf wanneer zou een reu interesse tonen? Ik lees op t internet rond dag 12? Ga daar niet op wachten maar moet iedereen hier in t huis wel even regels opleggen :P Gelukkig ben ik zelf veel thuis.

Ik zou wel meteen beginnen met broekjes en MPS shirt ja, of eventueel scheiden als je dat van plan was.

BC is met 9,5 maand door de grootste groeifases heen. Ze hoeft geen tweede keer loops te worden om dat niet te belemmeren.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:45

MPS shirt? Ik ga morgen gelijk een broekje halen. Stond al op de planning want 1 van haar zusjes is ook pas loops maar eigenlijk vandaag vergeten.

Als we weg zijn zitten ze sowieso gescheiden. Als ik er ben dan ligt altijd 1 van de 2 bij me. Gaan even zien hoe ik t in t vat giet maar moet hopelijk wel goed komen.

Oke dus vanaf nu 100 dagen. Check. Thanks!!