Het topic was ontstopt geraakt oeps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirjamalvaro schreef:KimD schreef:
Hoe is het met jouw kleintje eigenlijk?
Heel goed, hij is nu 2 kg en de rest tussen 2.5,-3.2kg dus het verschil wordt minder groot.
Met zijn grote broer
[ [url=m/15Qi2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met zijn zussen
[ [url=m/8BLyY2.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:ChefsSpecial schreef:Alles tussen de 40 en 70 gram aangekomen… Mama geeft slagroom
Hoe is het met je andere teef, nog alles rustig?
KimD schreef:ChefsSpecial schreef:Alles tussen de 40 en 70 gram aangekomen… Mama geeft slagroom
Hoe is het met je andere teef, nog alles rustig?
KimD schreef:mirjamalvaro schreef:
Heel goed, hij is nu 2 kg en de rest tussen 2.5,-3.2kg dus het verschil wordt minder groot.
Met zijn grote broer
[ [url=m/15Qi2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met zijn zussen
[ [url=m/8BLyY2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lisette1987 schreef:Ach dat einde van de dracht vind ik stiekem soms wel sneu met die dikke buiken, kan somszo in de weg zitten!
Net als die drachtige skippybal buik merries
ChefsSpecial schreef:Pffff, Lollie is een super moeder, maar ze wordt nog wat onzeker als de pups piepen (ook in hun slaap). Gaat ze ze allemaal staan poetsen zodat ze weer wakker worden. De muts![]()
En dan piepen omdat de pups door de hele kist kruipen en zij dus niet meer weet waar ze moet gaan liggen… wordt een slapeloze nacht denk ik
Tigress schreef:Hoe is het gegaan vannacht? Al (p)updates?
Ik heb deze week de pups van Jarv al even mogen bezoeken. Stuk voor stuk mooi getekend, altijd fijnZe dacht bij de geboorte dat er 3x tricolor brindle pointed was, maar het blijken 2 tri tan pointed en 1x brindle pointed te zijn
Gewichten zijn inmiddels verdubbeld, en ik heb nu ook de geboortegewicht gezien. Variërend van 348 tot 398 gram, logisch dat ze zo dik leek met dit 7-tal in d'r
[ [url=m/fp99IA.jpg]Afbeelding[/url] ]