Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
.
Ik zie een voorkeur ontstaan haha. Roepnaam gewoon Valentijn..? In principe wordt die toch niet veel gebruikt, moet uiteindelijk alleen op het fluitje reageren
. Bench goedgekeurd. Hij is overigens 120 
Kan hij niet uitgestrekt in liggen maar hij slaapt het liefst op zn rug met zn pootjes opgetrokken en daar issie ruim genoeg voor.
. Die andere van mij is 75, maar daar kon hij vanaf het begin af aan al niet uitgestrekt in liggen en nu kon hij er al niet meer normaal in staan. Het deurtje werd ook te laag, en hij en uitgestrekt liggen is echt liefde
. Voor eerst is deze prima, maar misschien over een tijdje een slagje kleiner
. Hij moet er overdag wel gedwongen in, anders loopt hij constant te klieren ipv dat hij gaat slapen. Hij lag er net een half uur uit zichzelf in.
. Zelfs botjes worden wel geruild.
Maar hij past echt perfect. Alsof ie voor hen gebouwd is
Dundy is best klein trouwens hoor, klein stukje groter maar dan Dexter nu met zn 14kg. Denk dat Dexter hem wel gaat inhalen al hoop ik dat ze redelijk dezelfde grootte worden, kun ze elkaars tuigen en rugzakken lenen en hoef ik niet alles dubbel te kopen

Kaus schreef:Lara, je hebt zeker wel geprobeerd de bench aantrekkelijk te maken? Sommige honden houden er gewoon niet van.
Hier ook beiden benchaanbidders. Maar niet samen erin, past ook niet helemaal lekker. Als pup nog wel maar nu ze beiden bijna even groot zijn

Kaus schreef:Lara, je hebt zeker wel geprobeerd de bench aantrekkelijk te maken? Sommige honden houden er gewoon niet van.
Hier ook beiden benchaanbidders. Maar niet samen erin, past ook niet helemaal lekker. Als pup nog wel maar nu ze beiden bijna even groot zijn
Edit: even vraagje trouwens, hoe maken jullie de Kong schoon zonder vaatwasser? Ik deed er voorheen altijd dingetjes in als pasta, brood, pindakaas etc. Maar nu vaak blikvoeding en dan vind ik het wel belangrijk dat het goed schoon is van binnen...
dat zou jij ook in je Kong kunnen gooien en dan uitspoelen, is maar een idee hoor.
. Ajay is nu 16,5 kilo, dus alweer gegroeid
(nee, hij is niet te dik
) .
.
. Kaus schreef:Lara, je hebt zeker wel geprobeerd de bench aantrekkelijk te maken? Sommige honden houden er gewoon niet van.
...