Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Ik wilde jullie toch nog even bedanken voor de tip m.b.t. almo nature natvoer. Milo doet het op de half droogvoer half natvoer zoooveel beter dan 2x droogvoer
Lijkt wel alsof ik een hyperactieve kip in huis heb nu
Hij is nu echt de hele dag aan het spelen en zijn vacht glanst een stuk meer. Hij gedraagt zich meer als een kitten dan een 8 jarige kat
DideH schreef:Nog 1 diersoort erbij en je kan hem hierop in leven houden hoorMilo zijn favorieten van almo zijn volgens mij zalm, kip en beef. Als ik bijv roep: "Wil Milo kippie?" dan komt ie als een of andere struisvogel aangestoven omdat hij exact weet wat hij krijgt![]()
Als ik iets anders roep dan is die reactie nog steeds wel blij-eierig, maar minder dan bij die drie smaken.
Qua dingen die ik uit de koelkast pak is hij ook heel kieskeurig, kan er vanalles uithalen, maar pas bij zalm/beef/kip komt meneer smekend aangerend
Milo is nu een jaar bij mij, kreeg hem echt heel mager uit het asiel. Hij was al wel flink wat aangekomen, maar dat laatste stukje wilde niet echt. DA zei ook de laatste keer dat hij nog steeds wel wat meer erbij zou mogen hebben/dat hij nog steeds wel smal was voor een kater.
Heb nu wel het idee met dat natvoer erbij dat dat wel wat helpt
xoranlover schreef:Ik heb nieuwe foto’s gemaakt. Willen jullie die nog zien of worden jullie een beetje overspoeld met Nishi spam?![]()
Haha wat een enthousiastelingen met eten.
@simone waar heb je dat besteld dat keuken? Bij Nishi d’r fokker krijgen de katten wel eens kuikens. Maar ergens vind dat niet zo’n idee om hier te geven.
Lisette0 schreef:SimoneeM schreef:Ik heb ook wel eens gewoon hele kuikens gegeven zeg maar, maar dat wordt vooral nogal een troep en behalve er mee gooien gebeurde er hier weinig mee...
Gadver.
SimoneeM schreef:Ja t was sowieso wel even een grens die ik over moest
Zo gemalen bevalt toch beter, ook erg eigenlijk, maar als t zo’n herkenbaar diertje is wordt het toch een beetje te
Lisette0 schreef:SimoneeM schreef:Ik heb ook wel eens gewoon hele kuikens gegeven zeg maar, maar dat wordt vooral nogal een troep en behalve er mee gooien gebeurde er hier weinig mee...
Gadver.