Karin, lekker joh, 2x per week! Dan ga je ws ook grote stappen maken

MWM, spannend, examen! Maar jullie kunnen het vast! Mijn honden volgen allemaal dramatisch

Zooo, vanavond weer trainen, zin in! Hopelijk staat Csiv ook in de meewerkmodus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ApolloPaard schreef:Privé les? Ik kom net deze wereld in rollen hoe moet ik weten van hoe wie wat en waar haha
MyWishMax schreef:Korte sprintjes doen we ookEn een keer voer uitgooien, zelf keihard wegrennen en dan moet hij zelf weer komen volgen. Hij loopt ook keurig hoor, wijkt geen cm af, remt keurig, alleen is het voor mij niet goed genoeg. Het is dus ook geen alles of niks, klinkt inderdaad wel zo.
Aan de hand was om te leren dat hij recht moest lopen, daar tussendoor hebben we altijd de stukjes zonder hand geoefend (of hand op andere plek). Alleen, achteraf, hadden we eerder af moeten bouwen met touchen en eerder in de zij oid moeten doen. Het is ook nog wennen, want zoveel honden zijn er bij ons nog niet zo opgebouwd. Hoe heb jij je hand tegen je zij dan? Of waar haha
En een wedstrijdjeNee, we hebben gelukkig proefexamen en dit examen is gewoon op eigen club. Bestuur en instructeurs vinden ook dat wij er klaar voor zijn, ik ben de enige die twijfelt. Op eigen club is beter voor mijn zenuwen. Daarna is het wél leuk!
Ik wist dat helemaal niet, thanks voor de tip!