Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leo schreef:Het gaat ook echt in golfbewegingen hoor, zulke dingen. Soms krijg je er echt de vinger niet achter. Aantal weken terug had Fitz een periode dat hij veel onrust vertoonde, snel aanslaan vanuit zijn slaap, onrustig op straat.. nu gaat het echt weer 100% beter en ik denk dat stiekem het vuurwerk, ook al was het ver weg, de afgelopen maanden echt zijn emmertje wat voller heeft doen zijn dan voordien. En nu is hij weer zijn chille zelf. Soms kun je het pas achteraf een beetje plaatsen (en soms ook niet). En dan is Fitz bijna 2. Het blijft zoekwerk wat bij het individu past en soms echt even flink doorbijten en volhouden.
jolandje schreef:hoe doen jullie het met een pup wennen aan een mandje op de fiets of in de auto?
jolandje schreef:dank je wel voor jullie adviezen , de fokster zei dat ik haar het best in een reisbench kan vervoeren in de auto, dat houd dan wel in dat ze op de bijrijderstoel moet zitten, ik heb een fiat 500 3 deurs, de achterbank is te lastig en de kofferbak is te klein , maar we gaan oefenen , nog 2 weken , dan kunnen we haar ophalen, kan haast niet meer wachten
marisje wat een lekker knuffelig uitziend pupje heb je daar
flux, mooie foto, knap gedaan
jolandje schreef:mavantos, ik heb een drie deurs , dus dan moet ik via de voordeur, niet handig , word dus in elk geval de voorstoel, waarom de airbag uit? en hoe doe ik dat ? haha en hie weer aan? is dat makkelijk te doen ?