Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

punjab

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 16:49

Hier het fietsen juist beetje weer opgepakt. Alleen zonder Senna. Ook puur voor beweging en conditie. De kleine vind het super leuk om zo toch ff weg te kunnen. Merk het ook aan mijn spieren :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 16:53

punjab schreef:
Cupcakes ik woon helemaal in de uithoek van Nederland. Maar had niet verwacht dat het alsnog 95 km naar jou was.

Gefeliciteerd met Lupa.

Hoe is het eigenlijk met Cursebeaker. Is ze al weer beter?

KimD was jij niet degene die zei niet veel te bestellen in deze tijd haha?

Tova welkom. Heb je ook een foto?

Ik? Dat was dan pure ontkenning, heb hartstikke veel geld uitgeven tijdens quarantaine. :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:38

Ho ho, ik woon niet in Zeeland, dat is een belediging. :')
Het eiland ligt nog net in Zuid-Holland. _O-

KimD schreef:
Ja, met het OV van Limburg naar Zeeland is echt ongelofelijk lang. 5 uur minimaal en dan mag je hopen dat je alle verbindingen in een keer hebt.

Heerlijke foto van Djessey kiwi!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:40

@simoonzel ow, ok ben niet zo gauw bang hoor ;) Toby maakt altijd wel kilometers, en redelijk gecontroleerd. Nu wel weer meer dan in de winter overigens, koud, nat en donker vinden we beiden niet het lekkerste wandel-weer, maar we bouwen altijd weer op vanaf maart om ook doordeweeks weer meer te lopen s avonds. Maar ik snap het wel, zie er veel die niet verder komen dan een blokje om normaal, en dan zit er natuurlijk nauwelijks spier op...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:41

CupCakes_ schreef:
Ho ho, ik woon niet in Zeeland, dat is een belediging. :')
Het eiland ligt nog net in Zuid-Holland. _O-

KimD schreef:
Ja, met het OV van Limburg naar Zeeland is echt ongelofelijk lang. 5 uur minimaal en dan mag je hopen dat je alle verbindingen in een keer hebt.

Heerlijke foto van Djessey kiwi!

Ja sorry.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 08:59

EGO POST *\o/* *\o/* *\o/*

Na mijn persoonlijke pech zone... _-:(

En mijn nieuwe zoektocht naar wederom andere fokkers...
Waaronder 1 fokker die had al een nestje liggen, maar dat bleek een nestje te zijn van half broer en half zus.. :n Dus die heb ik afgezegd.

Zijn de puppies gister geboren!!!! **\O/** **\O/** **\O/**

6 meisjes, 3 black tri, 2 red tri en 1 blue merle.

Die blue merle is wel een mooie merle.

Maar goed ik heb geen voorkeur van kleur dus ik ben erg benieuwd!!!
Allemaal minimaal wit(en dat wilde ik sowieso :Y) )

Over 4 weekjes gaan we een bezoek plannen.

Genoeg gepraat, zie de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mama maakt het erg goed!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 09:00

Gefeliciteerd! :D

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:01

Hee wat leuk!! Gefeliciteerd! *\o/*

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:03

Ik ben echt even heel chagrijnig. Woedend eigenlijk -:(- Net een wandeling in het bos met de hondjes, waren suuuper braaf ondanks dat we om moesten lopen om agressieve honden te ontwijken en veel mensen tegen kwamen. Echt top! Maar de snoepjes waren op toen ik naar de auto liep. Dan kan er ook niet zoveel meer gebeuren zou je denken... Maar wel hoor. Stond iemand die volgens mij Jackie wel leuk vond en lekker expres in de buurt bleef met haar aangelijnde hond. Les 1: hond aangelijnd is DOORLOPEN. Maar nee hoor. Jones ging totaal tekeer en aangezien mijn snoepjes op waren niks om hem af te leiden dus ik moest echt streng optreden. Ik hou mijn armen graag IN de kom. Maar leuk is het niet natuurlijk om te doen ;( Had ze nog commentaar ook! ‘Nouuu wat een reactie, het is een jonge hond hoor!’. Euh ten eerste hij is 3 en ten tweede als jij nou doorloopt is dit niet nodig! Vervolgens bleef ze nog extra lang hangen terwijl ik de klep van de auto probeerde dicht te doen met 2 hysterische honden. Ben echt zo pissig nu! Ik doe alles om ze een goede basis te geven maar ik kan wel BLIJVEN omlopen omdat andere mensen het voor je verzieken. Zucht... morgen nieuwe dag en nog meer snoepjes mee dan maar...

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 09:20

heel herkenbaar zoiets! Op het gedoe met de klep van de auto na ivm kennels :P Maar wij hadden laatst ook zoiets.. ben ook verre van vriendelijk gebleven toen. :)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:23

Woehoee Nicky! *\o/* *\o/*

Roos, vervelend is dat hoor! Morgen maar weer een nieuwe dag. Zo denk ik altijd. +:)+

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:27

Gefeliciteerd Nicky! Bij welke kennel komt deze vandaan? En ben je ook van plan er mee te werken bij de schapen?

Roos, wat een belachelijke reactie van die mensen :n

Wij hebben vannacht voor het eerst in ons nieuw plekje geslapen :D Ik ben echt kapot van al het verhuizen en korte nachtjes, maar college riep vanochtend gewoon weer om 09.00u helaas :Z Verder bevalt het hier goed! Het is stil dus Dundy heeft geen stress van gillende kinderen o.i.d. Losloopgebied op 5 minuten lopen. Losloopbos op 1,5 km fietsen. En de heide op 2,5km fietsen :D Genoeg leuke plekjes om te ontdekken dus.

Helaas ging er wel iets mis met de bank die ik 13 weken geleden besteld had. Die zou ik zaterdag ophalen maar die hebben ze aan iemand anders meegegeven die de bank 2 weken geleden had besteld. Nu heb ik dus geen bank... _-:( _-:( We zijn er enigszins uitgekomen maar niet volledig naar mijn tevredenheid. Dus, shame on you, Leen Bakker :D

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:33

Kiwi die neiging had ik ook heel sterk maar ik probeerde te blijven focussen op mijn hondjes en te belonen wat ze wel goed deden. Ergens vond ik het ook niet eerlijk dat ik Jones zo aan moest pakken. Haar gedrag heb ik genegeerd, dat moet je doen toch met slecht gedrag wat gericht is op aandacht krijgen? :P Heb eenmaal thuis wel even geventileerd bij iedereen die het wilde horen, haha.

CupCakes ja ik heb even nodig om weer vooruit te kijken maar zo is het ook. Morgen doen ze het vast weer fantastisch, dat weet ik zeker.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:50

Kaus schreef:
Gefeliciteerd Nicky! Bij welke kennel komt deze vandaan? En ben je ook van plan er mee te werken bij de schapen?

Ja zeker! :D
Dit is de fokker:
https://www.two-coasts-aussies.de/

Ik wil ook gaan koeien drijven en eenden drijven, tenminste ik wil het gaan leren :Y)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 10:01

RoosvanBlue schreef:
Kiwi die neiging had ik ook heel sterk maar ik probeerde te blijven focussen op mijn hondjes en te belonen wat ze wel goed deden. Ergens vond ik het ook niet eerlijk dat ik Jones zo aan moest pakken. Haar gedrag heb ik genegeerd, dat moet je doen toch met slecht gedrag wat gericht is op aandacht krijgen? :P Heb eenmaal thuis wel even geventileerd bij iedereen die het wilde horen, haha.

CupCakes ja ik heb even nodig om weer vooruit te kijken maar zo is het ook. Morgen doen ze het vast weer fantastisch, dat weet ik zeker.

Ik bedoelde ook vooral tegen die vrouw dat ik zo onaardig was.
Als ik mn honden niet uit de situatie kan halen dan maar zorgen dat de situatie verdwijnt door niet aardig te doen.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:05

kiwiwitje schreef:
RoosvanBlue schreef:

Ik bedoelde ook vooral tegen die vrouw dat ik zo onaardig was.
Als ik mn honden niet uit de situatie kan halen dan maar zorgen dat de situatie verdwijnt door niet aardig te doen.

Ja die snapte ik hoor! Alleen ik kan niet zo goed multitasken. Maar misschien had eerst haar afsnauwen wel effectiever geweest dan eerst honden onder controle proberen te krijgen 8-)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:11

Nicky91 schreef:
EGO POST *\o/* *\o/* *\o/*

Na mijn persoonlijke pech zone... _-:(

En mijn nieuwe zoektocht naar wederom andere fokkers...
Waaronder 1 fokker die had al een nestje liggen, maar dat bleek een nestje te zijn van half broer en half zus.. :n Dus die heb ik afgezegd.

Zijn de puppies gister geboren!!!! **\O/** **\O/** **\O/**

6 meisjes, 3 black tri, 2 red tri en 1 blue merle.

Die blue merle is wel een mooie merle.

Maar goed ik heb geen voorkeur van kleur dus ik ben erg benieuwd!!!
Allemaal minimaal wit(en dat wilde ik sowieso :Y) )

Over 4 weekjes gaan we een bezoek plannen.

Genoeg gepraat, zie de foto's!

[ [url=m/iqObxv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WvjlCA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WA7Z0V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mama maakt het erg goed!

Ohoo, gefeliciteerd!! *\o/* (wat kijkt moeders beschermend 'zijn van mij!' haha)

@roosvanblue ow wat fijn weer :( mensen snappen er echt niks van he... Volgens mij doen mensen echt geen onderzoek, en doen ze maar wat qua opvoeding (of dus juist niet)... Ellende! En inderdaad, je kunt wel blijven omlopen...

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:15

Skippy01 schreef:
Ohoo, gefeliciteerd!! *\o/* (wat kijkt moeders beschermend 'zijn van mij!' haha)

Jaa! Ze is mega trots op dr babies!
Ze wegen allemaal al 400 gram :') grote babies :+

@roos, wat vervelend. -O- Het lijkt wel of er met Corona ook alle aso's wakker zijn geworden. :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 10:16

Multitasken ben ik ook niet zo goed in. Boos worden wel :P

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:23

@nicky ik weet dus echt niet of dat groot is voor een pup of niet he, zit al even niet meer in de puppy's ;)

En wat je zegt: alle aso's lopen hier ook rond ineens... OVERAL. Behalve dus als ik aan de andere kant van het dorp meer de weilanden in ga ipv het bos op een paar honderd meter afstand van huis... Toby heeft dus gisteren kilometers gemaakt aan die kant van het dorp. Héérlijk rustig. Paar mensen met keurig aangelijnde honden en wat pups die de wereld aan het verkennen waren, maar geen loslopend gespuis.

Vraagje, weet iemand van jullie misschien een goede fokker van boxers? Dus mét neus en testen gedaan etc? Niet voor mij overigens, vriendinnetje zoekt een boxer als gezinshond, hond mag mee naar het werk ook (eigen zorgboerderij), dus wel echt uit sociale ouders ook. Mijn neef heeft een boxer, maar naar die fokker stuur ik niemand heen, hoe lief hun hond ook mag zijn. 'Broodfok' staat nog net niet letterlijk op die website...
Fokker in Nederland gezocht overigens wel, ivm leeftijd waarop de pup anders pas mag komen natuurlijk.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 10:36

pff geen bekendheid in de boxers helaas.
En als ik via de rasvereniging kijk zie ik niet echt up to date websites..

Het is indd erg met alle mensen. Ik ben vooral op t industrie te vinden qua wandelen momenteel. weinig mensen en vooral weinig honden..

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:44

Ik zit er zelf ook helemaaaaaal niet in, boxers. Als ze nou een hond zocht uit de kleine terriers, de spaniels, of de lopende honden, kon ik haar wel helpen, maar helaas, ze moet natuurlijk weer een ras waar ik niets van ken :+ ;) :j

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:45

Nicky gefeliciteerd en spannend welke het gaat worden.

RoosvanBleu niet fijn zo smorgens je wandeling te beëindigen. Hopelijk morgen weer beter.

Skippy01 helaas ook geen kennis can boxers.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:59

Hier ook geen kennis van boxers. Ken wel iemand die een nest fokt maar geen idee of ze getest is.

Ahh wat vervelend zulke mensen!! Alle aso’s verzamelen momenteel.

Kaus fijn dat je verhuisd bent! Wel heel erg balen van de bank. Wat is de oplossing?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 11:10

Kaus schreef:

Roos, wat een belachelijke reactie van die mensen :n

Wij hebben vannacht voor het eerst in ons nieuw plekje geslapen :D Ik ben echt kapot van al het verhuizen en korte nachtjes, maar college riep vanochtend gewoon weer om 09.00u helaas :Z Verder bevalt het hier goed! Het is stil dus Dundy heeft geen stress van gillende kinderen o.i.d. Losloopgebied op 5 minuten lopen. Losloopbos op 1,5 km fietsen. En de heide op 2,5km fietsen :D Genoeg leuke plekjes om te ontdekken dus.

Helaas ging er wel iets mis met de bank die ik 13 weken geleden besteld had. Die zou ik zaterdag ophalen maar die hebben ze aan iemand anders meegegeven die de bank 2 weken geleden had besteld. Nu heb ik dus geen bank... _-:( _-:( We zijn er enigszins uitgekomen maar niet volledig naar mijn tevredenheid. Dus, shame on you, Leen Bakker :D

Oeh wat heerlijk! Op de bank na dan.. :P
Hopelijk daar snel een oplossing voor.