hopelijk volgende week een keurder die op bouw en beweging keurt en niet op kleur. Ik ga zaterdag naar Charleroi en zondag naar douai. (Als Kenai daar 1U zou krijgen is hij Frans jeugdkampioen en er zijn maar 7 borders ingeschreven) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk volgende week een keurder die op bouw en beweging keurt en niet op kleur. Ik ga zaterdag naar Charleroi en zondag naar douai. (Als Kenai daar 1U zou krijgen is hij Frans jeugdkampioen en er zijn maar 7 borders ingeschreven) Simbaa schreef:Ik vind dat hij best weinig te eten krijgt voor zo'n kruising, maar wellicht dat ik dat verkeerd inzie.
Om je gerust te stellen, mijn pup piepte ook veel in het begin. Ik weet nog steeds niet wat hij bedoelde, maar hij is er over heen gegroeid uiteindelijk☺️

Zo'n verschil met gisteren toen ik niet de juiste beloning had en 'm dus niet gemotiveerd kreeg. petitparis schreef:Oh ok. Had ergens "stevigere" propjes verwacht, maar ken het ras/kruising niet echt. En appelen met peren vergelijken helpt niet
Pups bij mijn vriendin zijn dit weekend op net geen 8weken vertrokken. "Kleinste" woog 5,7kg en de zwaarste 7,3kg. Die aten met hun 8 al bijna 4kg vlees met rijst per dag.
Hij doet het goed en als hij meer nodig heeft dan kunnen we altijd weer meer voeren.

smelt!
vandaag zijn we meteen begonnen met een kuur, ook voor de katten, en straks ga ik het hele huis ontsmetten met chloor en schoonmaak azijn want het is zowat al besmettelijk als ze niest bij wijze van dus dat wordt een beste klus!
Hopelijk zijn die er weer uit, want we hebben straks cursus.