KimD schreef:_Christina schreef:[ [url=m/jJlt0E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn woef heeft ook alleen maar jasjes aan zodat ie niet meer zo stoer en eng lijkt![]()
Als ze die badjassen nou ook eens met dichte pootjes zouden maken of sokkenHet lijf is op zich zo droog met zijn super dunne en korte vacht, zeker met afdrogen of een badjasje, maar die doorweekte poten als er lekker door de plassen is gestampt...
Ik knijp 'm beetje voor oud en nieuw, hoe laat gaan jullie voor het laatst lopen? Ik ben dit jaar voor het eerst thuis met hem i.p.v. buitenaf/'vuurwerkvrij', dus ik heb geen idee hoe het zal gaan
Ik zou de situatie aftasten, rond 21 uur nog even een groter rondje bijvoorbeeld en dan per uur bekijken of het nog kan of niet.
Ligt er ook aan hoe je oud & nieuw viert, wij in bed en zodra het rustiger is slapen we ook gewoon (verder), ik val wel eens in slaap voor 12 uur.Wordt dan wakker van de honden.
Wij hebben de luxe dat ze in de tuin kunnen plassen/poepen, dus ze kunnen gaan wanneer ze willen/durven. En 1 januari maak ik direct in de ochtend altijd een grotere wandeling, even alle 'stress' van ons afschudden.
Enige tip die ik wil meegeven als je gaat wandelen de 31e, laat ze niet los als er geknald wordt in de buurt, ieder jaar gaat het weer ergens mis en ik vind het altijd vreselijk voor die dieren.
Overigens zijn er ook genoeg honden die om 19 uur de laatste keer gaan en dan pas in de ochtend weer, zonder problemen. Het verschilt van hond tot hond.
Los gaat hij nu inderdaad al niet meer. Ik durf zelfs niet meer naar de omheinde veldjes, so far weliswaar nog geen blinde paniek, maar hij kan moeiteloos over die hekken heen springen of klimmen. Dat ga ik niet riskeren.
Vieren doe ik het niet, het wordt lui bankhangen zodat hij erbij kan liggen als hij dat wil en ik denk er nog over na om wat super lekkers klaar te hebben liggen voor vlak voor en tijdens middernacht. En dan hoop ik dat het tegen half twee ofzo weer rustig is, zodat we voor bed nog een normale ronde kunnen doen. Ik zit er met uitlaten vooral mee dat hij niet poept als de knallen te kort op elkaar zijn.
Cursebreaker
Naar het bos oid is wel een goed idee inderdaad, ik was al van plan om de 31e onze (na)middagronde lekker buitenaf te doen. Maar waarschijnlijk zelfs morgen al, want vandaag was tot nu toe al een issue met poepen en ik verwacht niet dat het qua knallen beter is morgen. Ik ga zo nog een keer lopen, het lijkt vrij stil te zijn nu, even duimen dat hij dan wel poept en anders vannacht. Tot nu toe ligt al het tuig gelukkig al braaf in bed tegen de tijd dat wij voor het laatst lopen.
Echt super hoe je met Arya bezig bent! Goede vooruitgang!