Ik kom net terug van mijn legday-workout in de sportschool. Maar dat viel toch vies tegen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eelmo schreef:cursebreaker schreef:Je kunt wel canitrailen met bv de Line Harnas van Non-Stop - deze is ook geschikt voor honden die niet constant heel hard trekken tijdens canitrail/cross waardoor deze eventueel een optie is om op zulke dagen te gebruiken - en dan kun je wel icm de regenjas gaan evt. want dan zit de regenjas het tuig niet in de weg en vice versa want die 2 zijn echt heel erg goed op elkaar aangesloten. Maar ik weet niet hoe intensief je bezig bent - en of het meer trailen is wat je doet of crossen en hoe intensief je traint. En wat Pippa zegt; het moet idd wel leuk blijven voor je hond ook.
Wij hebben de survival gelopen met het line harnas en hoewel ze zeggen dat het moet kunnen vond ik het toch niet zo fijn. Voor hond (zelfs een schuurplek van de buikband) maar ook voor jezelf (heel veel ruis op je lijn, letterlijk, omdat je midden op de rug vastzit aan je hond).
Als je graag met een jasje wilt lopen zou ik dus echt een kiezen die over een trektuig past zodat je ook gewoon bij de staartaanzet kunt aanlijnen. Een jasje zonder staartflap/bilkoorden lijkt mij dan fijner (maar ik heb 0 verstand van jasjes).
Mijn survival-spierpijn had een dag vertraging, mijn god alles doet pijn vandaag![]()
Peelie schreef:Even een heeeeeel andere vraag.
Duco is een watje als het om regen gaat en blijft dan het liefste binnen, terwijl hij energie voor 10 heeft.
Gebruiken jullie een regenjas voor de hond op de echt koude en natte dagen? Zo ja, welke raden jullie aan?
Dagahra schreef:Ja ik doe bikejöring met MaxIn mijn hoofd juist fijner dan een step, omdat hij behoorlijk heftig is met de start. Goede remmen is wel erg belangrijk.
[ [url=m/DJGAZv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En filmpje van gisteren
https://www.instagram.com/reel/CzJHTsLi ... BiNWFlZA==
tanec_meisje schreef:Dagahra schreef:Ja ik doe bikejöring met MaxIn mijn hoofd juist fijner dan een step, omdat hij behoorlijk heftig is met de start. Goede remmen is wel erg belangrijk.
[ [url=m/DJGAZv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En filmpje van gisteren
https://www.instagram.com/reel/CzJHTsLi ... BiNWFlZA==
Dat ziet er goed uit!! Zou die van mij echt FAN TAS TISCH vinden, 100%
Pippa13 schreef:Wat een prachtige honden inverda! Een hele roedel zo. En wat gaaf dat ook de herplaatsers hun angst hebben overwonnen en hun plezier hebben gevonden in het rennen![]()
Die regenboog kleuren tuig zijn trouwens echt fantastisch!
Doe jij morgen ook mee met de NNT Rosendael?
Eelmo schreef:Wij kregen gisteren (eindelijk) onze custom made TropDog Core binnen, dus wij zijn er ook helemaal klaar voor
Milky_Way schreef:Eelmo schreef:Wij kregen gisteren (eindelijk) onze custom made TropDog Core binnen, dus wij zijn er ook helemaal klaar voor
Oooh chill!![]()
Fijn mee kunnen lopen vandaag?
Milky_Way schreef:Eelmo schreef:Wij kregen gisteren (eindelijk) onze custom made TropDog Core binnen, dus wij zijn er ook helemaal klaar voor
Oooh chill!![]()
Fijn mee kunnen lopen vandaag?
Peelie, volgens mij stond jij op mij te wachten bij de run with pride stand. Als jij het was, sorry dat jouw hond onrustig werd van de mijne![]()
Perla’s geduld was echt op en ze was aardig overprikkeld, al heeft ze de route wel heel fijn gelopen en niet lelijk gedaan naar andere honden, dat had ze opgespaard tot het eind![]()
Vond het erg leuk maar ik kan beter de volgende keer in het gele blok starten (deze keer zat het vol), Perla was bij de start al heel hyper omdat ze de groepjes met honden al zag rennen.
Vond de route erg leuk uitgezet en meevallen qua hoe zwaar het was. Heb uiteindelijk 43 min erover gedaan volgens de hardloop app.
Ben erg benieuwd hoe jullie het gehad hebben vandaag!?
Peelie schreef:Hahaha. Ja
Dorethea begon ook al over mijn filmpjes toen ik bij de start kwam dat ze het helemaal leuk vond.
Ik had idd door dat ze niet met hem bezig was, daarom bleef ik ook gewoon staan, maar wel met een beetje afstand.
Ik kwam in de canitrail groep al weer een volgend evenement tegen, namelijk een trail in het donker bij Nijverdal in de buurt op 23 dec.
Wie doet daar aan mee?