Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Damnnouja dat lot van het “eenmalig een nestje” fokker heb ik al naast me op de bank liggen
Zahra is wel echt een lieverd inderdaad! Ach er komt vast vanzelf wat op m’n pad, voorlopig hebben we toch nog een te klein huis voor een Saluki erbij. Een tweede Windsprite op termijn kan nog wel
![]()
Ik ga ooit de loterij winnen en een boerderijtje kopen en dan ga ik een hele roedel windhonden nemen. Spaar ze allemaal
Skippy01 schreef:Warboel schreef:Damnnouja dat lot van het “eenmalig een nestje” fokker heb ik al naast me op de bank liggen
Zahra is wel echt een lieverd inderdaad! Ach er komt vast vanzelf wat op m’n pad, voorlopig hebben we toch nog een te klein huis voor een Saluki erbij. Een tweede Windsprite op termijn kan nog wel
![]()
Ik ga ooit de loterij winnen en een boerderijtje kopen en dan ga ik een hele roedel windhonden nemen. Spaar ze allemaal
Plek zat joh! Windhonden liggen toch altijd ergens te slapen. Je hoeft niet eens loopruimte te hebben in je huisSaluki is gewoon een iets groter pakketje opgerolde hond op de bank dan een windsprite
![]()