Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:JesdaJinn schreef:En wat wordt geadviseerd?
Ik heb zelf altijd alleen wilgentakken gebruikt maar Hazelaar is wel veilig. Appel & Perenbomen wordt ook wel eens gebruikt, de takken dan. Ik heb sinds kort paardenbloemwortel, dat is heel klein, maar doen ze ook wel een beetje mee sjouwen.
xDenies schreef:Leuk Manon_Harry! Er zit wel een groot verschil tussen de bakken. De eerste bak is erg vol maar wel goed gebruik gemaakt van je hele ruimte, en de tweede bak is juist weer meer langs de zijkanten en erg leeg; zit daar een reden achter?![]()
Voor de volgende keer zou ik in ieder geval tot de rand vullen met een gemixte bodembedekking (heb je dat nu ook?) en vanaf daar verder opbouwen. En dan een beetje een middenweg tussen scape 1 en scape 2 vinden qua opvulling. Qua opbouw zeker scape 1 aanhouden.
Manon_Harry schreef:Ja nee zo bedoel ik het niet sorry ben soms een beetje onduidelijkkan ook niet goed uitleggen wat ik wel bedoel
![]()
Ja heel sneu dat hoop ik dan ook maar
FennaK schreef:Hebben jullie ooit last gehad van motjes om en rond het hout?
__Sannne schreef:Nee had al wel dingetjes uitgezocht, maar nog niet gekocht. Met klimdinkies bedoel ik zo'n "tak" met gaten waar ie doorheen/overeen kan en een houten wipwapje.
Ja het liefst zou ik morgen gelijk een hamster halenmaar goed wachttijden zal je bij elke Hamstery hebben.
love_western schreef:Scheelt dat ik hem ook niet perse uit zijn hok wil hebben. Het is voor mij echt een kijkdiertje.
Voorlopig ben ik nog tevreden met de bak. Maar over aantal weken, moet toch weer een deel ververst worden. Dus dan maar weer opnieuw scapen