Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Lieszje schreef:Haha dat plaatje
Ik lees hier nog steeds mee, zit nu al bijna een maand zonder vogels dus kan niet echt meer meepraten
Heb niks meer gehoord verder en heb zelf ook geen contact meer opgenomen..
Lag vanmorgen in bed en dacht echt even dat ik Loki calimero hoorde fluiten.
Dat was even raar
Toch wel een beetje triest afgelopen zo.
Wat een geluid kan hij produceren haha. Voor een Engelse parkiet is hij niet rustig. Ik vind het wel gezellig en als Jill er is zal het weer anders zijn qua gedrag waarschijnlijk. 
Meliaforever schreef:Ohhh wat een schatje hierboven!
Jack ging net heel voorzichtig met 1 pootje op me vinger zitten toen ik hem paaide met trosgierst en daarna heel even met 2 pootjes.
. Trosgierst is ideaal
Maar geduld is een schone zaak.Meliaforever schreef:Ja dus ik hoop dat we nu niet meer stapjes achteruit gaan.Maar geduld is een schone zaak.
Ik had gisteren al wat wortelloof opgehangen en daar had hij wel wat hapjes van op en morgen haal ik wat witlof, daar houden de meeste ook van hoor ik.
!
.
Ben heel benieuwd wat de kleurtjes worden, 1 begint al een beetje gele pennen te krijgen, een ander wit/blauw. Maar ze zijn pas goed een week/1,5 weken oud dus het kan nog maar zo wat heel anders worden haha.
leuk joh van Jack, gewoon goed blijven oefenen! Kan best zijn dat het wat achteruit gaat als straks zijn vriendin er is (was hier ook zo) maar na doorzetten zijn ze nu allebei tam