Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JoSav schreef:Mischien wel jaVan: Je had haar ook "Kauw" moeten noemen, niet "Roek". Roeken zijn zwart.![]()
Nee, gekheid. Ik hoop dat ze toch nog gaat kleuren. Ik verwachtte dat namelijk wel, maar ze bleef een beetje een twijfelgevalletje. Wel heerlijk om te zien dat ze het zo goed kan vinden met papa.
Ik had ook niet anders verwacht.
Thesserd schreef:Ik ben er ook wel van overtuigd dat het genetisch dezelfde kleur isAaaah die foto's
Die kleuren en vacht doen me echt heel erg denken aan onze AA pupsDie zijn uiteindelijk allemaal donkerbruin met zwarte bovenvacht geworden.
Eliwood kan al zit, af, poot, wacht, blijf, hier, terug, los, vast, toe maar, voorzichtig en kusje. Het lijkt er ook sterk op dat hij al zindelijk is. Met vier weken gaf hij al aan wanneer hij eruit moest.
Nu hij de enige is valt het des te meer op. Als hij moet gaat hij zelf naar buiten of voor de deur zitten.Thesserd schreef:Aaaah die foto's
Die kleuren en vacht doen me echt heel erg denken aan onze AA pupsDie zijn uiteindelijk allemaal donkerbruin met zwarte bovenvacht geworden.

Vond het zelf ook erg jammer dat je er niet voor kon gaan, gezien jullie enorme klik. Gelukkig heeft Hector nu alsnog een fijn huisje en echt heel vlakbij het strand. Zal hij als waterrat vast ook waarderen.

Jessix schreef:Wat apart dat verkleuren. Je had dat al geschreven, maar ze waren zo zwart dat ik het eigenlijk niet zo geloofde... Leuk om te zien hoor!
En die witte haartjes hebben Eliwood en Hector ook op de achterkant van de staart. Lijkt bij hun meer zilver, maar heb net even bij Eli gekeken en het is inderdaad wit; doordat hij niet meer zo donker is lijkt het contrast gewoon minder sterk. Dus het zou me niets verbazen als madame binnenkort echt gaat kleuren! Bij beide reutjes zit het trouwens vanaf het driehoekje naar beneden toe verspreid. Alleen op de achterkant en het puntje is ook weer helemaal zwart. Maar we gaan het zien!
Beide zijn ineens ook veel makkelijker met loslopen en vreemde dingen. Denk dat ze beide een sterk beschermend instinct hadden tov de andere pups. Uit de karakteranalyse van Eliwood kwam ook naar voren dat hij een sterke beschermingsdrang heeft. Hij is ook heel verzorgend. Hector heeft erge reisziekte en Eli verzorgde en troostte hem dan altijd, heel bijzonder. Maar wat een rust om maar 1 puppy te hebben. Ik ga vanaf nu echt mijn ogen rollen maar mensen die een puppy veel werk vinden. Een nest pups, dát is veel werk.

als hij alleen mee moet, dan graag zo
Wat een schatjes!
Ik hoop inderdaad dat je nog af en toe een update wil geven. Ik vind het erg leuk om te volgen.

voor jou, Set_Elkol. Kan ik goed begrijpen hoor. Maar inderdaad, hij heeft een fijn plekje gevonden.
en ze deze test sowieso ooit moet hebben als ik er mee wil fokken, heb ik de MyDogDNA test al gedaan. Naast een heleboel ziektes(ze is vrij van alles
) zit hier ook een kleurentest bij en ze blijkt toch niet dat te zijn wat ik verwacht had