Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madeliefw schreef:Ik heb van de dierenarts een pilletje voor eens in de drie maanden gekregen tegen vlooien en teken. Zal als ik thuis ben eens kijken hoe het heet.
Nies_ schreef:madeliefw schreef:Ik heb van de dierenarts een pilletje voor eens in de drie maanden gekregen tegen vlooien en teken. Zal als ik thuis ben eens kijken hoe het heet.
Bravecto? Die hebben mijn puppy's gisteren een gehad, mag gegeven worden vanaf 8 weken.
Ik zal mijn puppy's ook even voorstellen, al weet ik niet of ik veel ga reageren hier, maar jullie verhalen over jullie puppy's lezen is altijd leuk
Joe
[ Afbeelding ]
Kate
[ Afbeelding ]
Ze zijn geboren op 1 juni en ik heb ze donderdagmiddag opgehaald. Hun moeder is een Sint Bernard kruising, hun vader een Labrador. Tot nu toe gaat het heel goed. Ze hebben wel hele verschillende karakters; Joe is heel makkelijk, Kate is echt een boef met een flink jachtinstinct en wat minder heldhaftig dan haar broer. Vandaag regent het al de hele dag en dan vinden ze zichzelf wel erg zielig als ze naar buiten moeten dus vandaag hebben we helaas wel weer wat ongelukjes gehad. Met name Kate had met het uitlaten te veel zelfmedelijden om haar behoeftes allemaal te doen
Het liefste wat ze doen is natuurlijk met elkaar spelen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]