Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:In de delta kunnen de dolfijnen zeker wel jagen hoor. Maar dat ze niet leven gevoerd mogen worden is niet iets waar het dolfinarium iets aan kan doen
Maartje1990 schreef:Horseydude. De vissen zitten voornamelijk in het andere deel maar er zitten volgens mij wel krabbetjes enzo. Levend voeren mag helaas niet van de nederlandse wet. Daar kan het dolfinarium niks aan doen
Maartje1990 schreef:Horseydude. De vissen zitten voornamelijk in het andere deel maar er zitten volgens mij wel krabbetjes enzo. Levend voeren mag helaas niet van de nederlandse wet. Daar kan het dolfinarium niks aan doen
Cowboy55 schreef:![]()
Spreek anders na school af bij de fietsenstalling en vecht het uit......
Milkberry schreef:Cowboy55 schreef:![]()
Spreek anders na school af bij de fietsenstalling en vecht het uit......
Hoezo? Het is toch een ontopic discussie?
Ik dacht dat bokt niet vies was van een stevige discussie op zijn tijd?
Ik probeer van Maartje duidelijk te krijgen waarom zij dolfijnen in gevangenschap in een groter bassin niet erg vindt.
In een topic over paarden 24/7 op stal houden had ik waarschijnlijk iemand anders gevraagd waarom zij het niet erg vinden om paarden 24/7 op stal te houden. Maar daar gaat dit topic niet over. Dus wat maakt het oke om dolfijnen in een groot bassin te kunnen houden? Terwijl wetenschappers het idee eigenlijk niet oke vinden.
Maartje1990 schreef:Voor dezelfde reden dat ik het niet erg vindt om honden en katten en paarden in gevangenschap te houden. Omdat ik daar geen kwaad in zie.
Horseydude. Als e over dat bruggetje bij de delta loopt zie je rechts heel veel vissen. Een verdwaalde vis komt wel eens bij de dolfijnen terecht.
HorseyDude schreef:Maartje1990 schreef:Horseydude. De vissen zitten voornamelijk in het andere deel maar er zitten volgens mij wel krabbetjes enzo. Levend voeren mag helaas niet van de nederlandse wet. Daar kan het dolfinarium niks aan doen
Als je niets levend mag voeren, waarom dan ook dolfijnen houden die op levende prooien jagen?
Maartje1990 schreef:Voor dezelfde reden dat ik het niet erg vindt om honden en katten en paarden in gevangenschap te houden. Omdat ik daar geen kwaad in zie.
Horseydude. Als e over dat bruggetje bij de delta loopt zie je rechts heel veel vissen. Een verdwaalde vis komt wel eens bij de dolfijnen terecht.
HorseyDude schreef:Maartje1990 schreef:Voor dezelfde reden dat ik het niet erg vindt om honden en katten en paarden in gevangenschap te houden. Omdat ik daar geen kwaad in zie.
..Die gelijk richting dolfijnenmaag gaat!
Milkberry schreef:Maartje1990 schreef:Voor dezelfde reden dat ik het niet erg vindt om honden en katten en paarden in gevangenschap te houden. Omdat ik daar geen kwaad in zie.
Dan vraag ik op mijn beurt waarom je daar geen kwaad in ziet