Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Ik vraag me af, zijn er meer mensen die serieus drijfwerk met hun bordercollie doen hier in dit topic?
KimD schreef:Sassy schreef:Korthaar blue merle zie je ook niet veel.
Kortharen is altijd werklijn, maar daar komt merle echt maar zelden voor.
Die van ons is ook een korthaar, dat is toch echt geen werklijn.
Sassy schreef:Korthaar blue merle zie je ook niet veel.
Cinnepin schreef:Verder gedraagt ze zich niet als werkhond. )
Cinnepin schreef:Sassy schreef:Korthaar blue merle zie je ook niet veel.
Klopt ik weet dat ze vrij zeldzaam is en daarom ook zo blij met haar
Verder gedraagt ze zich niet als werkhond. Hele lieve huishond is het. We spelen wel vaak en denk spelletjes en ze speelt veel met onze andere hond, maar verder is ze rustig
Kuggur schreef:Cinnepin schreef:Verder gedraagt ze zich niet als werkhond. )
Heb je haar ooit een paar schapen laten zien? Zo niet dan weet je gewoon niet of "ze zich gedraagt als een werkhond".
Hoi Sassy, heb ik het andere topic het filmpje gezien van je overleden hond. Ziet er goed uit. Moet een groot verlies zijn geweest, zo jong ook.
Kuggur schreef:Hoi Sassy, heb ik het andere topic het filmpje gezien van je overleden hond. Ziet er goed uit. Moet een groot verlies zijn geweest, zo jong ook.
KimD schreef:Guinness als Aussie.En de leukste als Husky. Onze Sheltie wordt dan weer aangezien voor een Collie.
![]()
![]()
Had vandeweek zo'n herinnering op Facebook, Guinness als puppy. Dachten die Duitsers allemaal dat I een Aussie had gekocht. Kwam dus woensdag op training aan, vroegen ze naar de nieuwe puppy.