Missy gaat naar de eigenaresse van mijn bijrijdpaardje, dus die zie ik heel vaak. Van Mambo, Freek en Linsy zal ik regelmatig wel wat horen. Maar over Pippi heb ik mn twijfels hoor
Nee just kidding
Ik geniet nu even van het laatste avondje compleet. Zo benieuwd hoe Gipsy reageert morgen als ze Missy meenemen.....
Ja soms gunnen ze me een mooie foto Marlies Morgen ga ik ze allemaal stalken om mooie foto's te krijgen! Mambo, Pippi en Missy willen vaak wel, Freek meestal alleen als hij slaapt, maar Linsy is cameraschuw (en houdt niet genoeg afstand... )
Freek gaat samen met Mambo naar een ontzettend leuke vrouw met twee kids. Dat die twee samen blijven voelt goed. Ik zou zeggen kom nog maar knuffelen hoor, maar dan moeten jullie snel zijn
Jammer hè, ik fok al jaren maar bij elk kitten dat vertrekt moet ik altijd nog ff janken. Je weet dat ze het goed krijgen maar toch.... Na een paar dagen kan ik tegenwoordig wel weer genieten van de rust die we ervoor terug hebben gekregen haha! Je hebt het hartstikke goed gedaan ts, en gipsy al helemaal. Gelukkig maar,die kleine tienermoeder.
Dankjewel Mamamier! Ik kan echt niet vaak genoeg zeggen hoe trots ik ben op mijn tienermoedertje. Ze doet het zo goed. Hierna ga ik haar weer lekker op een goed gewicht proberen te krijgen. Ze is behoorlijk mager. Maar dat ze het zo goed zou doen had ik niet durven dromen. De kleintjes zijn (zo goed als) zindelijk, stuk voor stuk heel gezellig en aanhankelijk en hebben (so far) nog niets gesloopt. Ik ga proberen een mooie foto van het vijftal te maken. Maar hoe doe je dat als ze wakker zijn?
De eerste is nu weg.... Vreemd genoeg is het niet Gipsy, maar Linsy die luid krijsend liep te zoeken.
Missy ligt inmiddels in de bench bij haar nieuwe personeel, even wennen aan alles. Ze heeft al kennis gemaakt met de twee border collies.
Katyatje
Geplaatst: 27-08-15 19:57
Ik kruip ook maar even uit meelezermodus. Elke foto was om bij weg te smelten maar die laatste zijn echt helemaal 'oooh'. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om zulke mooie, lieve snoesjes te laten gaan.
Dank jullie! De kleintjes hebben allemaal een goede start bij hun nieuwe personeel. Linsy werd zodra ze binnenkwam goedgekeurd door de daar aanwezige jeweetwelkater en Mambo en Freek lagen samen bij hun vrouwtje na het verkennen van het huis. Hier was de nacht minder. Gipsy bleef roepen en zoeken. Ik heb de slaapkamerdeur op een gegeven moment open gezet en toen ik wakker werd lagen Pippi, Lizzy en Gipsy alledrie bij me. Lizzy reageert nu veel minder naar tegen Pippi en begon zelfs Gipsy weer te wassen. Pippi probeert enorm bij Lizz in de gunst te komen, maar verder dan tolereren gaat dat niet. Hoeft ook niet, nog twee dagen en dan mag zij naar Saskia!